17:13:00

LAWENDOWE SNY | DR.HAUSCHKA

Nie tylko za oknem, ale i w mojej kosmetyczce powoli czuć jesień. Moja mała kolekcja kosmetyków wzbogaciła się o nową paletkę cieni do powiek 02 "Lawendowe Sny" marki Dr.Hauschka z edycji limitowanej. Tutaj, pisałam Wam o olejku do ciała tej firmy, który jest moim ulubieńcem w pielęgnacji ciała i szczerze powiem, że jest to jedna z moich ulubionych firm, ponieważ kosmetyki są naprawdę dobrej jakości, są naturalne i po prostu je uwielbiam i polecam każdemu. Niedługo pokażę Wam jeszcze kilka perełek z Dr.Hasuchka. Wracając do paletki - kolory jakie się w niej znajdują są idealne na tę porę roku. Są to cztery dobrze dobrane do siebie odcienie. Cienie są oparte na naturalnych pigmentach mineralnych, wyciągu z roślin leczniczych: czarnej herbaty i jedwabiu dodaje oczom blasku i wyrazistości. 
Opakowanie jest proste, ale prezentuje się bardzo dobrze. Jest wykonane z grubego, czarnego plastiku. Dodatkowo dostajemy pędzelek/pacynkę, która również jest dobrze wykonana i mimo tego, że do makijażu oczu używam pędzelków to ta forma aplikacji również jest bardzo fajna. 
Cienie są kremowe i mają dobrą pigmentację. Dobrze się trzymają nawet bez użycia bazy pod spód. Nazwa paletki pasuje do tych odcieni, ale ma ona również zapach lawendy co mnie zdziwiło, oczywiście pozytywnie. Jestem w stanie wykonać tą paletką kompletny makijaż. Używam jej na co dzień, ale sprawdzi się również na większa wyjścia. 
Oczywiście w paczuszce dostałam jeszcze kilka ulotek i cztery próbki: krem do rąk, nawilżający krem pod oczy, krem z płatków róży na dzień i krem do twarzy z melisy. 
Fajnie, że firma wysyła również próbki, ponieważ zawsze przed kupnem możemy sobie przetestować także za to mają u mnie też duży plus. :)


Znacie może już markę Dr. Hauschka ?
Macie już jakieś nowe perełki jesienne w swoich kosmetykach ? :)



21 komentarzy :

  1. Lubię takie kolory. Bardzo ładna paletka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pigmentacja tych cieni robi wielkie wrażenie! Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paletka, ale niestety nie w moich barwach :)
    Zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna paletka :)

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/marzenie-kazdej-kobiety-snieznobiae.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej moje kolory :) Cudowna paletka

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kolory są moimi ulubionymi. :)
    Na pewno skorzystam z Twojej recenzji :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odcień lawendy skradł moje serducho aczkolwiek każdy z kolorków ma coś fajnego w sobie. :) Wystarczy tylko odpowiednio dobrać kolory,a ja niestety do tego się nie nadaję :(

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/koszula-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne kolorki idealne na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super odcienie :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna paleta! Idealne jesienne kolory, kocham takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście ładne kolory cieni :)
    Co do próbek, to fajnie, że Ci je przesłali, bo jak sama wspomniałaś, to te kremy będziesz mogła wypróbować i przy okazji ocenić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory tych cieni są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka pigmentacja!Zakochałam się <3
    Nie znam firmy, ale zaciekawiłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory piękne ale jak dla mnie trochę nie w moim stylu no chyba ze na jakieś wyjście :)
    Pigmentacje maja świetna!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. O tej firmie jeszcze nie słyszałam...
    Śliczna paletka, kolory na jesień idealne :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka śliczna paletka, idealnie trafia w moje ulubiony kolory ale o firmie wczesniej nie słyszałam :O
    NOWY POST ❣ Zapraszam, na pewno się spodoba♥

    OdpowiedzUsuń
  17. te brązy prezentują się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger