12:13:00

CIENIE MINERALNE | ANNABELLE MINERALS

Kosmetyki mineralne marki Annabelle Minerals nie są dla mnie nowością, ponieważ pierwsze spotkanie z nimi miało miejsce w kwietniu, pokazywałam Wam tutaj róż do policzków, dwa cienie do powiek i podkład kryjący. Kosmetyki mineralne są dobrym rozwiązaniem dla osób, które lubią lekkie kosmetyki, mają problemy z cerą oraz są świetnym rozwiązaniem na upalne dni. Ja tych kosmetyków używam z przyjemnością.
Kosmetyki mineralne są bardzo wydajne, dlatego tym razem postanowiłam, że wybiorę trzy cienie do powiek w wersji "próbek", ponieważ produktu w opakowaniu jest dosyć sporo. Z wyborem kolorów możecie szaleć, ponieważ w ofercie jest 17 odcieni, ja zdecydowałam się na trzy kolory: Candy, Vanilla i Cappuccino, które możecie zobaczyć niżej. 

Vanilla takiego koloru w kosmetyczce nigdy za wiele. Jest to kolor uniwersalny, bazowy, naturalnie wyglądający beż. Idealny również pod łuk brwiowy jak i w kąciki oczu.

Candy bardzo byłam ciekawa tego koloru, jest to kolor jasnych, pastelowych brzoskwini.

Cappuccino jest to brąz w chłodnym, zgaszonym odcieniu. Bardzo lubię makijaż oka w takich kolorach. 


Cienie są bardzo dobrze napigmentowane oraz dobrze zmielone. Mają jedwabistą konsystencję, dobrze łączą się również z cieniami innych marek. Można je nakładać na mokro jak i na sucho. 
Cienie się nie osypują za co mają u mnie dodatkowy plus. 

Jeżeli chodzi o kosmetyki mineralne to zdecydowanie wybieram Annabelle Minerals za stosunek jakości do ceny. :)

cena 3 próbek po 1g - 39,90 zł
cena 1 produktu po 3g - 29,90 zł


Używacie kosmetyków mineralnych? Miałyście styczność z firmą Annabelle Minerals?

Dajcie koniecznie znać w komentarzach czy chcecie makijaż wykonany kosmetykami mineralnymi wyżej przedstawionej firmy. :)


26 komentarzy :

  1. Waniliowy podoba mi się! Muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To są moje ulubione kolorki! uwielbiam je na powiekach ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam nad ich zakupem teraz na pewno je kupie
    http://patrycjakolosowska.blogspot.com/2016/09/13-09-16.html

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne klasyczne kolorki, jednak chyba nie dałabym za jeden pełnowartościowy produkt aż 29,99 . :)

    NOWY POST:Będzie mi bardzo miło jak poklikasz w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego uważam, że lepiej jest kupić trzy próbki za 39,90 zł, są bardzo wydajne, polecam. :)

      Usuń
  5. WOW! Te mineralne kosmetyki są prze! <3 Musimy w jakiś zainwestować :) Super się prezentują ;) Buźka! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy z odcieni jest świetny, ale najjaśniejszy zrobił na mnie największe wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam dużo dobrego o tej firmie, przepiękne mają kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne kolorki :D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cappuccino mi się baardzo podoba : ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, mają bardzo ładną pigmentację. Te Twoje kolory są o tyle fajne, że można nimi zrobić delikatny dzienny makijaż i trochę bardziej wyjściowy, więc tak naprawdę idealny zestaw <3


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe te cienie! :) Wpadł mi w oko ten najjaśniejszy.
    Swoją drogą, też dodałam wpis o kosmetykach Annabelle Minerals, mam nadzieję ze wpadniesz! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE MIAŁAM STYCZNOŚCI Z TĄ FIRMĄ, UŻYWAM BARE MINERALS I SĄ SUPER, PZDR
    WWW.ADRIANAEMFASHION.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieżko powiedzieć który odcień ładniejszy, bo są to odcienie których najcześciej używam i wszystkie bardzo przypadły mi do gustu :) a pigmentacja super!

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger