11:57:00

ARGANOWY KREM POD OCZY | GLYSKINCARE

Przedstawiam Wam produkt, którego zdecydowanie brakowało w mojej pielęgnacji twarzy, między innymi jest to Arganowy krem pod oczy z GlySkinCare. Jest to mój pierwszy kosmetyk tego typu a jak wiadomo dla kobiet pielęgnacja okolic oczu jest bardzo ważna, ponieważ właśnie w tym miejscu pojawiają się pierwsze, delikatne zmarszczki świadczące o naszym wieku. Do wyboru mamy bardzo dużo kremów pod oczy, ja zdecydowałam się na arganowy, ponieważ ma on za zadanie nawilżyć i odżywić skórę wokół oczu, oraz zredukować cienie pod oczami. 

Krem znajduje się w miętowym, estetycznym opakowaniu ze srebrnymi dodatkami w formie tubki z wygodnym i higienicznym aplikatorem. Jego konsystencja jest nieco gęsta, która przypomina maść, ale dobrze się go rozprowadza i szybko się wchłania w skórę. 

Składniki aktywne: olej arganowy (nawilża, ujędrnia skórę, działa rewitalizująco, przeciwdziała starzeniu się skóry), betaina (nawilża), wyciąg z drożdży (działa na skórę kondycjonująco, stymuluje syntezę kolagenu a także uzupełnia niedobór witamin i minerałów), wyciąg z różeńca górskiego, wyciąg z liści zielonej herbaty (właściwości odmładzające), wyciąg z nasion róży piżmowej (działa przeciw starzeniowo, usuwa efekty starzenia się skóry). 


Moja skóra pod oczami jest dość sucha, także szybko zauważyłam efekty jakie daje. Stosuję go codziennie rano i wieczorem. Krem jak najbardziej spełnia swoją rolę. Moja skóra wokół oczu jest nawilżona i jędrniejsza. Żałuję, że wcześniej nie skusiłam się na taki produkt. Warto zwrócić uwagę na ten krem, u mnie zostanie on na stałe. 

Cena: 37,90 zł
Pojemność: 15 ml

Jeżeli nie macie jeszcze kremu pod oczy to zachęcam do stosowania! :)


10 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy kosmetyk ;) u mnie kremów pod oczy nigdy za mało, a ten wydaje sie być super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia. Produkt warty uwagi. Zapraszam do mnie - life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, wcześniej nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mysle ze ten produkt ma w miare przystepna cene chociaz moglo by go byc wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Wpadnij do mnie po pytania i daj znać jak udzielisz odpowiedzi! http://dziewczynawelcome.blogspot.com/2016/09/liebster-blog-award-7.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjęcia :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/dawka-odzywienia-dla-wosow-ma-provence.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście ja nie muszę takowego używać, do tego mam złe wspomnienia z czymś takim, bo jak byłam mała podkradłam dla babci i sobie tym oczy wysmarowałam, co skończyło się wizytą na pogotowiu okulistycznym. Ale trzeba cierpieć jak się chce być piękną :P
    Miłego wieczoru ;)
    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tego kremu do tej pory, obecnie stosuje krem z Ziaji:) ale ten zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Zapraszam do mnie ^^ http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie stosowałam zadnych kremów do oczu, ale bardzo przydatna recenzja :)

    Obserwuję, liczę na rewanż i zapraszam do siebie http://faromantic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger