12:27:00

ZRELAKSUJ SIĘ Z KOALĄ

Dzisiaj mam dla Was recenzję napoju, który od razu zaznaczę - nie jest napojem energetyzującym! Dr.Koala jest napojem relaksującym, który jest polecany osobą szczególnie narażonym na stres. Koi i uspokaja nie powodując senności. Sama czasami miałam ochotę wypić napój energetyzujący, gdy byłam już bardzo zmęczona, ale ostatnio sięgam po ten napój i muszę powiedzieć, że czuje się po nim bardzo dobrze. Napój jest niegazowany, w 100% naturalny i niskokaloryczny, czyli jest także napojem dietetycznym. 




Dr.Koala zachwycił mnie swoim składem. Jest pozbawiony konserwantów, sztucznych barwników i wspomagaczy smaków.

Składniki:
- woda
- glukoza 
- sok cytrynowy z koncentratu (2,1%)
- fruktoza
- ekstrakty roślinne z rumianku, passiflory, pokrzywy, lipy, eukaliptusa, melisy
- regulator kwasowości: kwas cytrynowy, naturalny aromat
- barwniki" luteina, cytrynian magnezu (źródło magnezu)
- substancje słodzące: stewia
Jedna puszka ma pojemność 250 ml. Podoba mi się nazwa napoju oraz opakowanie, które jest urocze i przejrzyste. Wszystkie informacje są zawarte na puszce.

Napój świetnie się sprawdził również w podróży jako zamiennik kawy, gdy musiałam bardzo wcześnie wstać. 




Zapraszam na strony firmy Dr.Koala


12 komentarzy :

  1. Nie słyszałam o tym napoju relaksacyjnym, ale chętnie bym go wypróbowała :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być dobry, nigdy nie miałam możliwości go zobaczyć więc zgaduję, że jest dostępny tylko online. Niestety pić piję tylko wodę a chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to można znaleźć go niestety tylko online. :)

      Usuń
  3. Ostatnimi czasy z napojów energetyzujących przerzuciłam się po prostu na wodę z melisa, ale nie powiem ten napój prezentuje się bardzo zachęcająco :) Tylko troszkę źle to zrobili jeśli chodzi o zamówienie, od razu trzeba zamówić całą zgrzewkę, a co zrobimy z 23 puszkami jeśli nam nie zasmakują? :D Ale to tylko moja opinia ^^
    Pozdrawiam http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą. Mogliby zrobić zgrzewkę dziesięciu, albo po pięć puszek. :)

      Usuń
  4. Dla mnie napoje energetyzujace to rzadkość, a ten produkt wydaje się być naprawdę świetny! ;) staram się prowadzić zdrowy tryb życia, więc na pewno po niego siegne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o nim nie słyszałam, ale na pewno przetestuje!
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, napój można kupić tylko przez internet? Wydaje sie być propozycją wartą spróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale chyba tak. Nie widziałam go nigdzie w sklepie. :)

      Usuń
  7. chętnie bym go spróbowała,szkoda,że nie ma go w sklepach :(
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie dla mnie, nie piję takich napojów :(

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger