19:49:00

STYLOWE UBRANKO NA TELEFON | ETUO

Pewnie nie wiecie, ale uwielbiam etui na telefon, mogłabym mieć ich kilkadziesiąt i nadal byłoby mało, to tak jak z biżuterią czy kosmetykami, moje małe uzależnienie. Najważniejsze w etui jest to, aby bardzo dobrze chroniło nasz telefon bo wygląd to nie wszystko. Lubię, gdy mój smartfon ładnie wygląda i rzuca się w oczy.

Moje nowe etui zamówiłam na stronie Etuo.pl . Znajdziecie tam przeogromny wybór etui, każde ma stylowy design. Można również stworzyć swoje wymarzone etui ze swoim zdjęciem, wzorem... Wybierając etui na tylnią część telefonu pamiętajcie, aby na ekran przykleić najlepiej szkło hartowane, ponieważ takie etui dobrze nie chronią naszego telefonu.

Etui jest solidnie wykonane, z dobrej gumy i ma dobrej jakości nadruk. Na stronie Etuo znajdziecie również szkła hartowane i folie na ekran oraz akcesoria GSM. Myślę, że na pewno znajdziecie coś na swojego smartfona, ponieważ jest duży wybór modeli telefonów. :)

Jak Wam się podoba moje Paryskie etui? Myślicie nad zmianą wizerunku Waszego telefonu? :)





22 komentarze :

  1. Jeju, to etui jest prześliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne to etui *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem etui powinno być jednolite, ponieważ takie najbardziej mi się podobają, lecz te jednak ma coś w sobie, taki osobisty urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne etui, słyszałam dużo dobrego o tej firmie :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jest naprawdę genialne ! Mam sentyment do Paryża <3

    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne *.* Dużo słyszałam pozytywnych opinii na temat tej firmy :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jest cudowne te etui tym bardziej że Paryż kojarzy sie ze mną gdyż zmianiam nazwisko na "Paryż " przez ojczyma haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne to Twoje etui:) ja mam od nich etui w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Etui jest przeurocze i naprawdę przypadlo mi do gusty. Z tego co widze sklep ma duży asortyment! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie jednak zaciekawił ten świetny zegarek ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale meeeega to etui <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem uzależniona od etui! mam ich ponad 15 i ciągle mi się nie nudzą! Twój jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo. Dzisiaj aż cztery wpadły do mojej kolekcji. :)

      Usuń
  13. Śliczne to etui ! Ja uwielbiam case do mojego telefonu, mam ich chyba już 10 ! Zawsze kupuje gdy tylko widzę promocje na case do ip. Super :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Case jest bardzo ładny. Ja akurat mam tylko jednego case'a i nie zawsze go zakładam haha.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger