08:44:00

POWERBANK | STILGUT

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać gadżet od Stilgut. Mianowicie jest to POWER BANK, z którego muszę przyznać jestem bardzo zadowolona, brakowało mi takiego gadżetu. Power bank jest elegancki, dobrze wykonany i leciutki, także zawsze mam go w swojej torebce. Ma on pojemność 5000 mAh, naładuje nim swój telefon niecałe dwa razy, ale to już jest coś. Niestety minusem nowych smartfonów jest to, że ładują się szybko, ale niestety rozładowują się jeszcze szybciej. Mając przenośną ładowarkę nie musimy się martwić, że nie sprawdzimy maila czy niewykonamy ważnego telefonu. :)





19 komentarzy :

  1. Ładny ten power bank, sama szukam jakiegoś, ale ten jest osobiście dla mnie ,,zbyt niewidoczny", chyba bie znalazłam bym go w czeluściach mojej torebki :D

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do niego fioletowe etui także u mnie w torebeczce rzuca się w oczy. :)

      Usuń
  2. Bardzo elegancki ten powerbank. Na upartego gdyby nie przeczytać o tym ze jest to powerbank można by pomyśleć ze jest to tył jakiegoś telefonu :D Pozdrawiam :)
    www.ksiazkowalyssa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie Stilgut można znaleźć również złote, są jeszcze bardziej eleganckie. :)

      Usuń
  3. ja mam malutkiego powerbanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie myślałam nad tym czy nie kupić sobie powerbank'a. Zawsze mi brakuje baterii jak gdzieś idę :/ Świetny post!
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten sam problem, jednak teraz z ratunkiem przychodzi mi power bank. :)

      Usuń
  5. Mam powerbank i niestety go nie używam.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powerbank to obowiązkowa pozycja, którą zabieram na wakacje. Przy robieniu miliarda zdjęć niestety bateria leci mocno w dół w szczególności przy używaniu snapchata i różnych filtrów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojego wybrałam właśnie z myślą o wakacjach. :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wygląda ten powerbank ja już od bardzo długiego czasu poluję właśnie na jakiś ładny, elegancki i leciutki, a zarazem tani, więc wpadnę na stronkę :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ten powerbank, chociaż wydaje się dość duży.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bez swojego nie potrafię żyć ! Zawsze mam przy sobie i bardzo mi pomaga :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety swój zgubiła, teraz musze kupić nowy a ten mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylowy i bardzo fajny. Sama szukam, ponieważ szkołę mam 40 km od domu :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja bym z chęcią w tego zainwestowała. mam swój, tyypowy powerbank od media marktu, który nie ładuje! ma 2100 mAh a mój telefon 2500. czy nie powinien naładować większości baterii? nei ładuje mi, ale innym to już tak. :/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger