13:55:00

OLEJEK Z BOROWINĄ I LAWENDĄ | DR. HAUSCHKA

Ostatnimi czasy staram się sięgać po kosmetyki, które mają naturalny skład. Na moją półkę trafił ostatnio Olejek do ciała borowinowo-lawendowy firmy Dr. Hauschka. Jest to olejek, który podczas chłodnych dni chroni i otula naszą skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Nigdy nie miałam żadnego olejku do ciała, były to przeważnie balsamy, chociaż nie bardzo za nimi przepadam to tym jestem zachwycona. Ma przepiękny, intensywny zapach i utrzymuje się na skórze bardzo długo. Oprócz borowiny i lawendy zawiera również wyciąg z kasztanowca, skrzypu polnego oraz eteryczny olejek lawendowy, który nadaje mu relaksujący aromat. Olejek z jojoba i orzechów shea nawilża i zapewnia delikatną warstwę ochronną. Mimo, że jest to olejek to aplikacja należy do bardzo przyjemnych, jest lekki i szybko się wchłania nie pozostawiając skóry tłustej tylko bardzo nawilżoną. Olejek jest bardzo wydajny, jego pojemność to 75 ml a cena 71 zł. :)

Skład: Olea Europaea ( Olive ) Fruit Oil, Water ( Aqua ), Butyrospermum, Parkii ( Shea ) Butter, Lavendula Angustifolia ( Lavender ) Oil, Peat Moss Extract, Sucrose Polystearate, Linalool*, Hydrogenated Jojoba Oil, Fragrance ( Parfum )*, Citronellol*, Limonene*, Geraniol*, Coumarin*, Citral*, Farnesol*, Eugenol*, Wquisetum Arvense Extract, Aesculus Hippocastanum ( Horse Chestnut ) Seed Extract, Alcohol. 




38 komentarzy :

  1. Produkt idealny dla mnie lecz cena trochę odstrasza. Pomimo tego mam nadzieje że spotkam się gdzieś z olejkiem na promocji i będę mieć okazję go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skład olejku jest bardzo fajny. jeśli lubisz, polecam ci Oleje ze strony Your Natural Side. Czysta natura - cały asortyment sklepu, a oleje działają cuda. Używam ich pod oczy, nawet nie jestem w stanie wyrazić słów zachwytu, więc po prostu polecę Ci je x

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie sięgnę po ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko kiedy sięgam po tego typu produkty. Ogólnie mało dbam o ten aspekt kosmetyczny :)

    Dziękuję za komentarz na blogu
    www.turqusowa.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie się skuszę na niego bo lubię tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten olejek ma bardzo ciekawą konsystencję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy olejek, choć co fakt to fakt, cena trochę wysoka, ale jak produkt warty to dlaczego nie. Kolczyki uroczę i delikatne - takie lubię ♥
    Pozdrawiam, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że już tu byłam, zatem czekam na kolejne kosmetyczne nowości imienniczko :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Całe życie używam balsamów z Avonu, może czas na olejek. Skoro jest wydajny, ma cudowny zapach i tyle właściwości chyba się skuszę.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelakiego rodzaju naturalne kosmetyki :) piękne zdjęcia zachęcają do zakupu olejku, jednak chyba zostaner przy moim arganowym :)

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba się w niego zaopatrze na zime!
    http://dirtyunicorns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zazwyczaj korzystam z balsamów do ciała. Naturalne kosmetyki są najlepsze :) Nie kojarzę tej firmy, coś nowego na rynku ?

    Pozdrawiam, brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka Dr. Hauschka istnieje w Polsce już od 9 lat. :)

      Usuń
  13. Też stosuję balsamy do ciała, cena olejku jednak niektórych może zrazić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam markę Dr Irena Eris jednak o Dr. Hauschka nigdy nie miała okazji słyszeć.
    Muszę przyznać, że prezentuje się bardzo dobrze.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena nieco odstraszająca :D
    Fajny pomysł na zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny olejek ale cena powalajaca

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo pierwszy raz słyszę o tym olejku :) Ale warto poznawać nowe kosmetyki :)
    Pozdrawiam
    Rebel

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tym olejku...szkoda, że cena dość wysoka :)
    absolvedreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam nic tej marki :) Ale olejek brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkt godny polecenia :) ! Miałam okazję spróbować
    Zapraszam do mnie :*
    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o tym olejku, ale myślę że warto

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny olejek ale nie miałem z nim styczności
    obserwuje http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy o nim nie słyszałam, cena niestety nie jest zbyt mała, ale kiedyś na pewno wypróbuję :)

    zostawiam link do coveru, może wpadniesz w wolnej chwili
    https://youtu.be/7RTUtCkCbFE

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy olejek, może kiedyś będę miała okazję go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. hmm nigdy nie słyszałam o tym produkcie... może kiedyś się skuszę... :)
    Pozdrawiam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawił mnie ten produkt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kosmetyki od Dr. Hauschka od dłuższego czasu mnie wołają! Ciekawy olejek :)
    Pozdrawiam :)

    http://platinumredhead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny produkt, chętnie po niego sięgnę :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładną ma cenę jak na taką ilość.
    Domyślam się iż jest to już nieco wyższa klasa niż te z normalnych sklepów.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/daredevil-vs-punisher.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Również nigdy nie używałam olejku do ciała, a wygląda bardzo zachęcająco!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy olejek :) Ja również nigdy nie używałam olejków do ciała, tylko balsamy i większości problemem było to, że skóra pozostawała po nich tłusta ;/ Chętnie sięgnę po ten produkt, wprawdzie cena jest odstraszająca, no ale to co dobre rzadko jest w niskiej cenie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam o tym olejku, a po Twojej recenzji myślę, że na pewno zwrócę na niego uwagę przy najbliższych zakupach :) co do kodu rabatowego na bizuterie- przyda mi się, właśnie planowałam zakup nowego łańcuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cena niby odstrasza, ale się z czasem dorasta do stwierdzenia, że te fajne kosmetyki naprawdę trochę kosztują i da się przełknąć to 70zł :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger