15:15:00

MY GIFT DNA | OD STRONY KUCHNI

Jeżeli masz problem z poszukaniem idealnego prezentu dla bliskiej osoby, lub chcesz sobie sprawić prezent to zapraszam na stronę MyGiftDna. Jest to firma, która specjalizuje się sprzedażą prezentów personalizowanych, wybór jest naprawdę ogromny, kiedyś pokazywałam Wam kalendarz i kubek tej oto firmy. Myślę, że każda osoba obdarowana takimi prezentami ucieszy się, że upominek jest zrobiony specjalnie dla niej. Poniżej możecie zobaczyć dwie rzeczy jakie dla siebie wybrałam, są to trzy mini wałki do ciasta ze wzorkami oraz bambusowa deska do krojenia. 

Deska jest wykonana z wysokiej jakości trawy bambusowej, jest bardzo solidna. Jest mi naprawdę szkoda jej używać, dlatego postawię ją w kuchni w jakimś honorowym miejscu. Deska posiada również metalowy uchwyt, dzięki czemu mogę ją również gdzieś powiesić. Po jednej stronie deski jest wygrawerowany napis "KAROLINA NAJLEPSZA KUCHARKA" , napis został wykonany metodą laserową. Po drugiej stronie deska jest gładka. Myślę, że z takiego prezentu ucieszy się każdy, tym bardziej jeżeli podarujemy ją z takim napisem. :)

Drugi prezent to trzy mini wałki do ciasta i nie byle jakie bo z uroczymi wzorkami. Jeżeli ktoś lubi piec to wałki na pewno się przydadzą do np. kruchych ciasteczek. Muszę przyznać, że mnie zainteresowały na stronie gadżety do kuchni. Grawer jest również wykonany metodą laserową. Wzór jest bardzo precyzyjny i doskonale odbija się na cieście. Na stronie znajdziecie wałki z różnymi wzorami, każdy znajdzie coś dla siebie.  





20 komentarzy :

  1. Mamy te same wałeczki <3 Kucharko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, w kuchni pewnie od razu weselej :)
    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny prezent, szczgólnie jeśli ktoś lubi gotować - np ja :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wałeczki są przeurocze, na pewno piekłabym jakieś ciasteczka co chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju! Na pewno sprawię coś z tych rzeczy mojej mamie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne i pomysłowe rzeczy. Już mam pomysł na prezent dla mamy :D
    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tacka do krojenia jest tak urocza, ze mi chyba też było by ja używać, bałabym, ze ją za bardzo zniszczę. I tak samo jak ty, powiesiłabym sobie ją w jakimś honorowym miejscu. :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na prezent :) sama bym sobie taki sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha, u mnie post o tej samej tematyce. Ten sklep jest naprawdę świetny i ma szeroki wybór! Każda maruda znajdzie coś dla siebie :) Deskę bym przygarnęła, imienniczko.

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ich kalendarze uwielbiam - mają tak świetne wzory, że muszę się skusić! Ale kuchenna strona ich witryny to też świetny pomysł - zwłaszcza dla osób, które uwielbiają pichcić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne gadzety, musza byc bardzo przydatne w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne! Nie widziałam podobnych :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne gadżety :D zapraszam do mnie https://sowadominika.blogspot.com/2016/08/250816.html

    OdpowiedzUsuń
  14. walki skradły moje serce. są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej deseczce!

    http://onehundred-and-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo, fajny pomysł :) może sprezentuję tak swoją teściową (przyszłą) ;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger