21:41:00

BŁĘDY W PIELĘGNACJI WŁOSÓW


Nie rozczesuj mokrych włosów szczotką.
_________________________________
Grzech! Mokre włosy najbardziej są narażone na zniszczenia. Najlepiej rozczesywać je grzebieniem z szeroko rozstawionymi ząbkami, gdy włosy już trochę podeschną. Zawsze czeszcie je od końcówek. Ja obecnie używam grzebienia z drzewa gruszy, który kupiłam na Iperfumy. 



Nie myj włosów w gorącej wodzie.
_________________________________
Macie włosy szorstkie, puszyste i pozbawione blasku? To między innymi, dlatego, że myjecie włosy w zbyt ciepłej wodzie. Włosy powinny być myte w chłodnej wodzie, końcówki można spłukać bardzo zimną wodą, ponieważ wtedy zamykają się łuski włosów. Po umyciu od razu zauważycie różnicę. :)

Nie używaj codziennie maski do włosów.
_________________________________
Na włosy zniszczone zaleca się stosowanie masek regenerujących jednak jeżeli używamy maskę zbyt często to możemy zniszczyć włosy nieodwracalnie. Najlepiej stosować ją raz w tygodniu, przytrzymać 30 minut pod czepkiem i ręcznikiem żeby lepiej działała na nasze włosy. Polecam Wam profesjonalne maseczki do włosów firmy Goldwell. Mam z nimi do czynienia i naprawdę mogę je z czystym sumieniem polecić. :)


Nie myj włosów codziennie.
_________________________________
Codzienne mycie włosów przesusza nasze włosy i wydziela się większa ilość łoju. Kiedyś sama myłam codziennie włosy, ale teraz wystarczy mi mycie raz na 3 dni. Jeżeli macie włosy farbowane to nie myjcie szamponami przeciwłupieżowymi typu Head & Shoulders, ponieważ kolor się szybciej wypłukuje. Do włosów farbowanych również mogę polecić szampon firmy Goldwell. Ja mam włosy blond, naturalne i używam szamponu Goldwell Dualsenses Blondes & Highlights, który kupiłam na Iperfumy. Będzie też idealny do osób po balejażu lub farbowanych na blond. :)

Nie podcinasz regularnie końcówek.
_________________________________
Niektórzy myślą, że włosy im w ogóle nie rosną a to dlatego, że włosy się kruszą, dlatego najlepiej podcinać końcówki co cztery tygodnie. Nie używajcie do tego byle jakich nożyczek, najlepiej, gdy zrobicie to u fryzjera.


Popełniacie takie błędy w swojej pielęgnacji włosów czy wręcz przeciwnie? Może wiecie jeszcze o jakiś grzechach, których nie wymieniłam? :)








10 komentarzy :

  1. Uff na szczęście żadnego z tych błędów nie popełniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym pierwszym nie wiedziałam, część była mi wiadoma :). Mi wystarczy mycie włosów dwa razy w tygodniu, a zdarza mi się i raz na tydzień. Na szczęście nie mam z nimi większych problemów ;) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Twoim radom przestałam popełniać kilka błędów :P Końcówki podcinam i przestałam myć włosy codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stara się nie popełniać właśnie tych błędów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, zwróciłaś uwagę na ważne sprawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do tej wody, to muszę spróbować, mam nadzieję ze będzie już ok!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam farbowane włosy a używam Head&Shoulders :/ od dziś zmieniam szampon... dzięki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie potrafię nie myć włosów codziennie, po jednym dniu wydają się okklapnięte, tłuste, nieświeże... ehh Bardzo fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger