10:25:00

KOSMETYKI DO MAKIJAŻU FREEDOM MAKEUP

Znacie może markę Freedom Makeup? Ja nie znałam aż do pewnego czasu, gdy od przyjaciółki dostałam kosmetyk z tej firmy, z którego jestem bardzo zadowolona i byłam chętna testować kolejne perełki od Freedom. Niżej możecie zobaczyć co nowego znalazło się w mojej kosmetyczce. :)

Paletka do konturowania twarzy Freedom Pro Blush Bronze and Baked
Paletka zawiera 5 odcieni bronzera i 3 odcienie rozświetlacza. Ja zdecydowanie wolę bronzery od różu, także paletka trafiona w dziesiątkę! Fajnie, że to wszystko jest umieszczone w jednej paletce, jest to bardzo wygodne. Wszystkie odcieni wydają się naprawdę piękne, bronzery będą idealne na lato, gdy skóra nabierze trochę koloru. Bronzery i rozświetlacze mają dobrą pigmentację. Paletka nadaje się również jako cienie do powiek, nie zostawiają smug, dobrze stapiają się ze skórą. :)



Paleta do makijażu brwi Freedom Pro Eyebrow - Light Medium
Dotychczas robiłam sobie brwi henną, ale gdy do mojej kosmetyczki trafiła mała paletka do makijażu brwi to o hennie zapomniałam. Paletka sprawdza się u mnie idealnie. W środku znajduje się wosk do stylizacji brwi i 3 odcienie cieni, także myślę, że paletka sprawdzi się u większości osób. W zestawie jest też pędzelek i mała pęseta, która bardzo dobrze radzi sobie z wyrywaniem brwi, jest to najlepsza pęseta jaką dotychczas miałam.


Paletka zawiera dwa cienie matowe, dwa połyskliwe i trzy mocno błyszczące. . Jak widać cienie mają bardzo dobrą pigmentację i na powiekach utrzymują się prawie cały dzień.  Paletka na stronie wydaję się dosyć duża a w rzeczywistości jest ona naprawdę mała. Można wykonać nią naprawdę piękny makijaż.


Jakiś czas temu pisałam również post o pomadkach Freedom Makeup, który możecie przeczytać kilka postów wcześniej. :)

Miałyście styczność z tymi kosmetykami? :)
Jeżeli jesteście chętne wypróbować kosmetyki tej firmy to wszystkie są dostępne na Iperfumy. :)


5 komentarzy :

  1. nie słyszałam nigdy o tej firmie,ale po Twojej recenzji będę wiedziała,że są dobre jakościowo :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są. Wszystko przypadło mi do gustu wiec pewnie zwrócę na nie uwagę przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie cienie

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza paletka wyglada przepięknie ale z doświadczenia wiem, ze są to kosmetyki i tanie i raczej niezbyt trwałe i profesjonalne. Ja niestety oczekuje czegoś więcej choć na zdjęciach wyglądają pięknie!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/08/flowers-on-dark-screen-i-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy też jakiej bazy się użyje pod cienie, bo u mnie utrzymują się bardzo długo. :)

      Usuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger