18:37:00

NOWOŚCI KOSMETYCZNE / + PREZENT

Dziś mam dla Was przegląd kilu nowości kosmetycznych, które trafiły do mojej kosmetyczki w ciągu ostatnich dwóch tygodni. Oprócz kosmetyków chciałabym Wam również pokazać prezent, który kupiłam z myślą o zbliżających się Pierwszych Urodzinach mojej siostrzenicy. Jest to zestaw sztućców, który zamówiłam na stronie Eprezenty. Pomyślałam, że wspomnę Wam o tej stronie, ponieważ można znaleźć tam naprawdę dużo, ciekawych pomysłów na prezent dla każdego. Wybór jest ogromny. :)
Zostawiam Was ze zdjęciami a Wy dajcie koniecznie znać czy chcecie żebym napisała recenzję jakiegoś z poniższych kosmetyków. :)







11 komentarzy :

  1. Podoba mi się zestaw sztućców, idealny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwróciłam uwagę na ten zestaw:) powinien się spodobać:)

      Usuń
  2. Super sztućce! Super prezent!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sztućce mistrzowkie, mnie akurat ten podkład z GR zapychał :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty firmy KOBO bardzo mnie zaciekawiły.
    Fajny prezent dostałaś :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, super nowości kosmetyczne, nie słyszłam niestety o tych kosmetykach Annabelle, ale ciekawa jestem recenzji. Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na prezent :) ładnie wyglądają te kuleczki z KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maszynki Wilkinson bardzo dobre, goli się nimi nawet mój mąż, który żadnymi z męskich golarek nie był w stanie ogolić się bez zacinania.

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger