13:36:00

LASHVOLUTION - START !

Całkiem niedawno w moje ręce wpadło serum pobudzające wzrost rzęs LashVolution, o którym słyszałam dużo dobrego i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Chciałam sobie zrobić rzęsy u kosmetyczki, ale najpierw postanowiłam sprawdzić serum czy u mnie też się dobrze spisze. Szczerze to nigdy bym nie wypróbowała takiego produktu, ale to ma całkiem fajne składniki i nie boje się, że wywoła u mnie jakieś uczulenie. Cała kuracja wystarcza na pełne 4 miesiące, ja Wam pokażę efekty po miesiącu i po trzech, gdy skończę używać serum. :)



10 sekund dziennie wystarczy, aby osiągnąć maksymalny efekt
Korzystanie z LashVolution jest proste, szybkie i nie wymaga od Ciebie żadnych poświęceń. Nałożenie odżywki trwa zaledwie 10 sekund dziennie. Możesz korzystać z LashVolution nawet jeśli:
masz rzęsy farbowane henną, a na co dzień korzystasz z makijażu
Twoje rzęsy są obecnie sztucznie zagęszczone lub przedłużone 
korzystasz z makijażu permanentnego 
straciłaś rzęsy przez stosowanie nieodpowiednich preparatów 

Od serum oczekuje żeby moje rzęsy był gęste, ale oczywiście będę się cieszyć jeżeli też trochę urosną. 

Sugerowane działanie
wzmocnienie rzęs
zmniejszenie wypadanie
wydłużenie o 87%
pogrubienie o 80%
nadanie blasku

Efekty po używaniu serum
Pierwsze efekty możesz zaobserwować już nawet po 14 dniach
Maksymalny efekt uzyskach po pełnych 4 miesiącach stosowania
Zmiana i efekty będą bardziej widoczne niż przy sztucznych rzęsach
Naturalna alternatywa dla sztucznych rzęs 

Dla zainteresowanych podaję skład:
woda, gliceryna, myristoyl pentapeptide-17, propanediol, ekstrakt z kamelii japońskiej, wyciąg z pokrzywy, acrylates/C 10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, ekstrakt z rumianku, dechloro dihydroxy difluoro ethylcloprostenolamide, dosodium EDTA, ethylhexylglycerin, niacinamide, phenoxyethanol, propylene glycol, sodium Hydroxide



Serum jest zapakowane w bardzo ładne, gustowne pudełeczko, w środku ze specjalną dedykacją. W pudełeczku znajdziemy serum, które przypomina eyeliner oraz miarkę, dzięki której możemy obserwować czy rzęsy rzeczywiście nam rosną i o ile są dłuższe. :)

Serum możecie kupić TUTAJ za jedyne 79 zł! :)

Miałyście styczność z tym serum, ale innymi produktami na porost rzęs? :)

3 komentarze :

  1. O, jestem ciekawa tego serum, będę śledzić efekty! :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy, ale również słyszałam dużo dobrego. Chociaż cena przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo się o tym produkcie słyszy.
    Cena co prawda jest wysoka,a le jak widać warto tyle wydać :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger