16:24:00

HUGO BOSS / YVES SAINT LAURENT


Perfumeria Perfumik ma w swojej ofercie bardzo dużo odpowiedników znanych, światowych marek m.in: Hugo Boss, Yves Saint Laurent, Chanel ...  Flakoniki mają pojemność 33 ml i są zapakowane w ładne pudełeczka. Perfumy są wysokiej jakości i jak na odpowiedniki to są naprawdę trwałe. Perfumeria stara się, aby perfumy były niemal identyczne jak oryginał. :)




Zapach inspirowany Yves Saint Laurent Black Opium

Black Opium marki Yves Saint Laurent to kwiatowo - drzewno - piżmowe perfumy dla kobiet. Nutami głowy są czarna porzeczka, gruszka, zielona mandarynka i cytrusy: nutami serca są jaśmin, herbata, kwiat pomarańczy i kawa; nutami bazy są białe piżmo i białe drewna. 

Ten zapach przypadł mi do gustu. Jest bardzo elegancki i zmysłowy. Jest trochę słodki, ale nie mdły. Bardzo lubię słodkie zapachy, nie tylko w perfumach. :)



Zapach inspirowany Hugo Boss The Scent

Szczyci się ekskluzywnymi składnikami rodem z Afryki. Owoc Maninka posiada moc afrodyzjaku, a jego aromat przypomina zapach marakui i rumu. Maninka budzi także skojarzenie z czymś głębszym i przenikliwym: z porywem pragnień i przepływem wspomnień. Zapach skomponowany na bazie męskiej wonni skórzanej zapewnia oryginalny efekt i wywiera silne wrażenie. I nigdy nie pozwala o sobie zapomnieć. 

Perfumetka powędrowała do mojego faceta. Zapach mu się bardzo spodobał, mi również. Jest bardzo męski, mocny, ale nie duszący. Myślę, że spodoba się nie jednemu mężczyźnie. :)



Zapraszam Was na stronę Perfumik.pl .

8 komentarzy :

  1. Z jednej strony to fajnie, że można dostać podróby dzięki temu każdy może poczuć odrobinę luksusu i sam siebie oszukiwać, że ma wartościowy produkt, ale z drugiej strony mnie osobiście wstyd byłoby promować PODRÓBKI i publicznie się z tym obnosić... bo nie ważne jak to nazwiemy, coś co jest " inspirowane, na bazie, na podstawie, podobne " to po prostu podróbka. Wolę kupić tanie wody toaletowe w rossmannie, czy chińskim za kilka złotych niż podróbki i jeszcze się z tego cieszyć. Lepiej zamówić sobie 1-5 ml próbkę oryginalnego produktu. I nie piszę tego złośliwie, po prostu psujesz sobie poziom bloga w ten sposób, bo ja osobiście jestem zniechęcona do kogoś kto PROMUJE podrabiany produkt. Nie neguje ich stosowania do własnych celów, na sobie w domu okej niech każdy robi co chce ale nie warto się tym chwalić, nawet jeśli nawiązałaś współpracę z taką firmą, która produkuje i sprzedaje je na potęgę na dodatek nie ma wyraźnej informacji, ze zakupiony produkt nie będzie oryginalny o tym świadczy jedynie cena. Bardzo nie ładnie :/ nie psuj sobie swojej ciężkiej pracy i nie niszcz pozytywnej opinii o Twoim blogu. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd chodzić do lumpeksu, wstyd kupować i pokazywać podróbki.. ludzie, dla których liczy się przede wszystkim marka mają trudne życie. :l

      Usuń
    2. Jak dla mnie "podróbka" to jest raczej produkt, który jest w takim samym opakowaniu co oryginał, ale podrobiony.

      Usuń
  2. Wg mnie nie psujesz sobie opinii tym, że reklamujesz podróbki perfum. To naturalne, że nie każdego stać na luksusowe perfumy, a zachęcenie do kupna tańszej wersji jest jak najbardziej ok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to fajnie, że pokazujesz innym dziewczyną że nie trzeba wydawać nie wiadomo ile kasy na jakiś perfum, jak można dostać prawie taki sam w o wiele niższej cenie :) Hugo Boss ma piękne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podobają się zapach Hugo Boss, oryginały jak i odpowiedniki. :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiałam perfumetki z tej strony i muszę przyznać że bardzo mi zaimponowały. Trwałe, wszędzie się zmieszczą - pachną zniewalająco.
    Przy składaniu zamówienia można skorzystać z kodu rabatowego, ja wpisałam kochanyperfumik i dostałam - 10% ;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger