15:13:00

GOLDEN ROSE - MATOWA SZMINKA W KREDCE

Dzisiaj mam dla Was recenzję matowej pomadki w kredce z Golden Rose. Są one już na rynku od dłuższego czasu, ale ja dopiero się na nią zdecydowałam podczas ostatnich zakupów w galerii natknęłam się na stoisko firmy i postanowiłam, że ją przetestuję, ponieważ wiele osób ją zachwalało. Producent zapewnia nas, że pomadka tworzy na naszych ustach aksamitne wykończenie. Ma wysoką zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz witaminy E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera bogatą gamę odcieni od klasycznej czerwieni po odcienie nude. Czytajcie dalej, jeżeli chcecie dowiedzieć się co ja myślę na temat tego produktu. 



Ja z producentem mogę zgodzić się jak najbardziej. Od kiedy kupiłam tą pomadkę to noszę ją na ustach praktycznie codziennie. Ja posiadam tą w odcieniu 16. Jest to mieszanka różu z czerwienią, ma ona taki fajny, malinowy kolor. Fajnie się ją aplikuje na usta, ponieważ jest kremowa i wystarczy delikatnie przejechać po ustach. Nie radzę jej dociskać bo można zrobić sobie krzywdę, nie da już takiego super efektu. Utrzymuje się na ustach bardzo długo, u mnie jest to prawie cały dzień, Jeżeli schodzi to równomiernie. Moje usta czasami lubią pokazywać suche skórki, jednak ten produkt ich nie podkreśla ani nie wysusza. Jest to moja pierwsza szminki w kredce, którą trzeba ostrzyć, ale opakowanie jest fajne, nakrętka się nie zsuwa także można wrzucić ją do torebki. Wykończenie pomadki jest matowe z odrobiną delikatnej satyny. Przekonałam się do tych pomadek i na pewno skuszę się jeszcze na jakiś inny odcień. Nie boje się nosić tego koloru na ustach na co dzień, według mnie nadaje się ona do makijażu dziennego jak i wieczorowego, według mnie naprawdę świetnie dopełnia każdy makijaż. Cena to jedyne 11,90 za 3,5g produktu. Myślę, że naprawdę warto. :)




Jeżeli miałyście do czynienia już z tym produktem to koniecznie dajcie znać jak się u Was sprawdziła ta szminka. Może polecicie jakiś ładny odcień? :)



17 komentarzy :

  1. Nie miałam z nią do czynienia, aczkolwiek śliczny kolor!
    Kto wie, może kiedyś się na nią skuszę?
    http://jowitajonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubie kredki Wibo, ale kolorów jest bardzo mało. Chyba się rozejrzę za GR :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta szminka choć jest w takiej postaci bardzo fajnie sie prezentuje
    i jej kolor jest taki wyrazisty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo osób poleca te kredki z GR aż chyba sama się skuszę i kupię ;)
    ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kupiłam ją z polecenia kilku dziewczyn. :)

      Usuń
  5. mam plan taką kupić tylko w nieco innym kolorze !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż dziwne, że jeszcze nie próbowałam żadnej pomadki z GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tej kredki, ale chyba się skuszę bo kolor jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny odcień ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy bede w Polsce planuje zakupic kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadę dziś do GR :) Może zakupię, bo kolory podobają mi się niebywale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te kredki!
    klikniesz w link do bombera u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą pomadkę! Mój numer jeden to nr. 10, ale twój odcień też świetny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski ma kolor! Słyszałam o nich wiele dobrego i zamierzam w końcu ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle dobrego o nich słyszę, że musze w końcu kupić chociaż jedną :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger