16:33:00

CUD MIÓD BOX!


Przed Świętami Wielkanocnymi kurier przyniósł mi mi pięknie zapakowaną paczuszkę od CUD MIÓD BOX. Jest to Box, w którym znajdziemy przynajmniej 5 pełnowymiarowych produktów, które pochodzą tylko i wyłącznie od Polskich producentów. Jest to żywność naturalna, ekologiczna. Dzięki takiemu pudełku możemy poznać nieznane lub zapomniane już polskie marki. Pudełko można zamówić jednorazowo za 69 zł lub wybrać opcję subskrypcji na 3 lub 6 miesięcy. Zamawiając Box nie wiemy co znajduje się w środku, mi to jak najbardziej odpowiada, ponieważ bardzo lubię niespodzianki. Ja jestem bardzo zachwycona zawartością, dla zainteresowanych napiszę skład tych produktów. Dodatkowo znajdziemy w środku "książeczkę", w której znajduje się opis producentów. :)



WIŚNIE SUSZONE
Skład: wiśnie / zagęszczony sok jabłkowy

KAJMAK
Skład: cukier / mleko pełne pasteryzowane / regulator kwasowości: wodorowęglan sodu / zawartość mleka: 25 %

CHRZAN Z JABŁKIEM
Skład: chrzan tarty (60%) / jabłko tarte (25%) / woda / cukier / sok z cytryny / sól / kwas cytrynowy

SEZAMKI
Skład: żurawina 19% / siemię lniane / sezam 16% / kasza gryczana / daktyle / sok z pomarańczy 

CZEKOLADA
Skład: czekolada mleczna (cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, miazga kakaowa, emulgator: lecytyna sojowa, naturalna wanilia. Masa kakaowa min. 33%) / dodatki min. 10%: truskawki liofilizowane, wysładzana skórka z pomarańczy (skórka z pomarańczy, cukier, syrop glukozowy, kwas cytrynowy - regulator kwasowości, sorbinian potasu - substancja konserwująca ). 

Szczerze mogę polecić ten Box. Dajcie koniecznie znać czy znacie CUD MIÓD BOX. :)

8 komentarzy :

  1. Ale fajne pudeleczko ♡
    Chetnie bym cos skosztowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym była zachwycona gdybym otrzymała takie pudełeczko.
    Fajnie, że wszystkie produkty pochodzą od polskich producentów.
    Mniam, mniam :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tego pudełka. Zawartość jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o nim nie słyszałam :) Jakie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dostałam! Zawartość jest przepyszna :) i tak jak wspomniała koleżanka wyżej - super, że wszystko pochodzi od polskich producentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze mnie te pudełka kuszą, chociaż boje się, że znajdę tam coś, czego nie będę mogła zużyć :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger