15:33:00

TAG: Co jest w mojej torebce?


Dzisiaj opowiem Wam trochę o zawartości mojej torebki. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię takie wpisy czy filmiki. Już dawno miałam w planach zrobić taki TAG, w końcu się zebrałam, żeby go napisać. Torebka, którą widzicie na zdjęciu jest wykonana ze skóry, uszył ją mój tata. Oczywiście nie chodzę cały czas z tą torebką, często je zmieniam. W mojej torebce zawsze panuje porządek, aż sama sobie się dziwię.








kalendarz

Kalendarz zawsze staram się mieć przy sobie, ponieważ lubię wszystko mieć zapisane. Mój kalendarz możecie zobaczyć kilka postów wcześniej, jest on ze sklepu MyGiftDna. Bardzo go lubię, ponieważ jest w nim dużo miejsca na notatki.

portfel

Uwielbiam duże portfele. Często je zmieniałam, ponieważ nie mogłam poszukać tego idealnego, aż tu nagle zobaczyłam w MOHITO i nie zamierzam zamienić go na żaden inny.  Jest w nim dużo miejsca na karty i pieniądze. 

telefon

Rzecz oczywista. Nie ruszam się bez niego nigdzie. Zawsze muszę mieć go przy sobie. Bez telefonu czuje się jak bez ręki. Mój telefon to Samsung Galaxy S5 i raczej nie planuję zmiany.

klucze

Moje klucze są kolorowe. Moja siostra mi je ładnie ozdobiła lakierami do paznokci. Oczywiście przy kluczach nie może zabraknąć breloczków.

kosmetyczka

Kosmetyczka zdecydowanie pomaga mi w utrzymaniu porządku w mojej torebce. Znajduje się w niej mój mini zestaw do poprawy makijażu (puder Manhattan, który jest już na wykończeniu, niezastąpiony korektor z Catrice, pomadka Rimmel Lasting Finish w kolorze 170 Alarm), gumka do włosów Invisibobble, perfumy Calvin Klein Euphoria Blossom.

Luzem są oczywiście wrzucone jeszcze słuchawki, chusteczki higieniczne, gumy do żucia, moja ulubiona szczotka Tangle Teezer, która super radzi sobie z moimi włosami. Oczywiście skład zawartości mojej torebki nie jest stały. :)

A Wy co zawsze nosicie przy sobie? Jest coś z czym się nigdy nie rozstajecie? Też macie tak, że zawsze musicie mieć kalendarz przy sobie, albo jakiś notatnik i wszystko notować? :)

5 komentarzy :

  1. w mojej torebce jest chyba milion rzeczy, ale wszystkie z Twojego wpisu ZAWSZE !

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobne rzeczy w torbie :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony tag...
    zapraszam na
    maquillageprofille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw zawsze mam przy sobie :)
    weź udział w konkursie, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja torba to jak otchłań piekieł jak to mówi mój chłopak. ;D Znajdzie się tam wszystko.

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger