16:52:00

POMADKI FREEDOM MAKEUP #105 #102

Ostatnio bardzo lubię mieć pomalowane usta różowo, jak nigdy, ponieważ kiedyś nie pomalowałabym ust niczym innym niż balsam do ust. Do mojej skromnej kolekcji dołączyły dwie pomadki Freedom Makeup o odcieniu #102 Candy Sweet i #105 Tell Your Friends. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z produktami do ust firmy Freedom, ale przyznam, że jestem z nich nawet zadowolona. Wywarły na mnie pozytywne wrażenie. 

Opis producenta 
_______________
Szminki marki Freedom Makeup (siostrzana marka Makeup Revolution) dostępne w wielu różnych kolorach zamknięte w eleganckich opakowaniach pięknie podkreślają usta i pozostawiają na nich trwały kolor. 





102 Candy Sweet 
_______________
Jest to bardzo ładny odcień fuksji. Jest to trochę odważny kolor, ale na ustach wygląda naprawdę bardzo ładnie. 

105 Tell Your Friends
_______________
Ten kolor jest w delikatnym odcieniu różu, ładnie będzie pasował do osób o jasnej karnacji. 



Cena szminek mnie zaskoczyła, ponieważ jedna kosztuje 5 zł, a daje naprawdę fajny efekt. 

Ku mojemu zdziwieniu opakowanie jest wykonane z dobrego jakościowo plastiku. Nowa pomadka jest zapakowana jest dodatkowo w przeźroczystą folię, dzięki czemu wiemy, że nie była ona wcześniej przez nikogo otwierana. 

Pomadki są dobrze napigmentowane. Mają delikatną, kremową konsystencję. W miarę długo utrzymują się na ustach. Na początku pomadka jest lekko błyszcząca, ale zauważyłam, że po chwili robi się matowa. Myślę, że odcień #105 Tell Your Friends będzie super wyglądać makijażu letnim. Pomadka schodzi z ust równomiernie. Jeżeli chodzi o gamę kolorystyczną to jest naprawdę wielka i myślę, że kiedyś na pewno skuszę się jeszcze na jakiś kolorek.

Znacie te pomadki? Miałyście już styczność z tą firmą? Ja mam coraz więcej kosmetyków tej firmy i jestem nimi zachwycona. Już niedługo będziecie mogli zobaczyć je na blogu. Kosmetyki marki Freedom znajdziecie na Iperfumy.


Zapraszam Was również do wzięcia udziału w rozdaniu, które organizuję na moim blogu. Do wygrania są kolorowe kosmetyki naturalne firmy Felicea. 





13 komentarzy :

  1. Ostatnio częstam spotykam się z tymi pomadkami na różnych blogach. Muszę być naprawdę dobre ;)
    Piękne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tą matkę w pepco. Kolorek 105 jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory, a cena zachęca do wypróbowania:))

    OdpowiedzUsuń
  4. numer 105 swietna;)
    Zapraszam na nowy post
    http://www.fashionbypauluu.blogspot.co.uk/2016/02/knee-high-boots.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe :) Ja na razie zachwycam się efektem i trwałością malowania ust konturówkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zakupiłam swoją pierwszą konturówkę. :)

      Usuń
  6. ja swoje kupiłam w Pepco, wielkie zaskoczenie- oczywiście na plus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam własnie, że w Pepco są kosmetyki tej firmy. Muszę kiedyś zajrzeć. :)

      Usuń
  7. Jutro jadę do miasta to się przejdę do Pepco ;) Z tej firmy mam tylko lakier...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory pomadek! :)

    Zapraszamy: fashionable-and-comfortable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, chyba muszę się raz jeszcze przejść po tą pomadkę, bo ciągle czytam pozytywne opinie a moja pomadka z tej serii chyba była jakaś feralna... Nie byłam zadowolona nawet z pigmentacji, może trafiłam na jakiś taki odcień :x
    ______________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jak najbardziej czerwone pomadki:)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger