12:52:00

PINK DRAGON FRUIT / RÓŻOWY SMOCZY OWOC


Opis producenta

Pitaja zakwita tylko w nocy. W dzień natomiast - kusi aromatem oryginalnych, żywo różowych owoców. To własnie one - truskawkowe gruszki - zabrane zostały na meksykańskich wakacjach, doskonale spreparowane i zamienione w sporą ilość wonnych olejków. Esencja wprost z serca smoczego owocu trafiła następnie do wnętrza wosku - aromatycznego, słodkiego, egzotycznego. Pink Dragon Fruit to zapachowy monochromatyzm w najlepszym wydaniu - długo wyczekiwana randka z meksykańską królową nocy, pachnąca aromatem truskawkowej gruszki i czarująca minimalistyczną formą zaklęta w różowym wosku. 


Kilka słów ode mnie

Zapach Pink Dragon Fruit należy do owocowej linii zapachowej. Ten wosk widziałam już dawno temu, bardzo mi się spodobał i w końcu go mam. Na początku moją uwagę przykuł jego kolor. Wosk stał się jednym z moich ulubionych zapachów Yankee Candle. Zapach jest mocny, ale nie duszący. Bardzo przyjemny dla nosa. Jest on słodko - owocowo - kwaskowy. Nie wiem jak pachnie taki owoc, ale domyślam się po zapachu wosku. 

Jak używać wosków Yankee Candle 

Wkładamy wosk do kominka w całości ( możemy również podzielić tarte na kilka kawałków ). Ja osobiście nigdy nie pale całego wosku. Jeden kawałek tarty wystarczy nam na wielokrotne palenie. Otwarty już wosk możemy włożyć do woreczka strunowego. Wosk wystarczy nam na osiem godzin palenia, później niestety nie czuć już dobrze wszystkich olejków eterycznych. Jeżeli chcemy pozbyć się wosku w kominka to możemy włożyć go do zamrażalnika na chwilę i wosk sam odejdzie. Ja często po zastygnięciu wosk podważam i bez problemu odchodzi. Możecie spróbować te dwie metody. 



Wosk dostępny jest na stronie Iperfumy.

O Firmie Yankee Candle

Od 1969 roku specjalizuje się w produkcji świec zapachowych. Produkowane są one w Whately, Massachusetts w Stanach Zjednoczonych i wyrabiane z wysoko oczyszczonej parafiny. Wszystkie zapachy komponowane z pasją, poddane dokładnej analizie i testowane przez znawców produktu.

Starannie wyselekcjonowane, naturalne ekstrakty oraz olejki eteryczne, dobrane przez zespół ekspertów, połączone z wyobraźnią, tworzą produkt, który Państwu oferujemy. Wielkość zapachów sprawia, iż każdy może znaleźć ten odpowiedni dla siebie, a wielkość kolorów pozwoli dobrać świecę pasującą do określonego wnętrza, wówczas będzie ona zarówno elementem dekoracyjnym, jak i również użytecznym dla każdego mieszkania. 

W swojej ofercie marki Yankee Candle posiada między innymi woski zapachowe i świecie w kilku rozmiarach, aromatyczne saszetki, zapachy do samochodów, odświeżacze powterza, ozdobne klosze i talerze do świec, kominki zapachowe oraz wiele innych. 

                                                          Zapraszam na rozdanie !



21 komentarzy :

  1. kusi ; )
    Jak będę zamawiać woski to skusze się na ten ; )
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/02/13-tysiecy-wyswietlen-i-wyniki-konkursu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam te woski kiedyś od jakiejś firmy, kuouje do tej pory, są cudowne. :)

    Już obserwuję, rewanż? :) http://fromkatrin.blogspot.com/ nowy blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... Uwielbiam smoczy owoc. Kusi, kusi. ;)

    www.nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusząco brzmi (?) ten zapach, sama jednak jeszcze go nie miałam. Ale uwielbiam te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach musi być cudowny, kocham się w tego typu aromatach :)
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uwielbiam woski Yankee Candle. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Smoczy owoc, więc dopisuje go na moją listę must have od Yankee Candle ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wreszcie kupić sobie na próbę te woski!:)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama zastanawiam się nad kupnem wosków :) Bo jednak świeczki to dość spory wydatek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie pachnie:)

    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że ten zapach przypadłby mi do gustu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, tak mnie kusza te woski yankee candle że niedługo będe musiała kupić sobie je! :)
    Na pewno bardzo ładnie pachnie, ponieważ uwielbiam owocowe zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za wszystkimi owocowymi YC, ale ten to jeden z moich ulubionych. Chciałabym kiedyś spróbować smaku tego owocu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem wielką miłośniczką YC więc chętnie skuszę się na taki zapach wosku/świecy ;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger