21:28:00

WISHLISTA 2016

Chciałabym się dzisiaj podzielić z Wami moimi planami zakupowymi na rok 2016. Każdy z Was na pewno o czymś marzy. Moja lista jest dosyć skromna, ale są to rzeczy, które muszę mieć i wiem, że jestem w stanie je zdobyć. Jest to moja pierwsza Wishlista na nowy rok, na moim blogu. 




Cotton Ball / Kuferek na kosmetyki / Książka "Perfekcyjna Pani Domu" / Krótkie trampki Converse / Duża świeca Yankee Candle ( co do zapachu to jeszcze się dobrze zastanowię ) / Zestaw pędzli do makijażu ( nie mam żadnych upatrzonych, ale chcę żeby były trochę lepsze, żeby posłużyły mi na długo )

4 komentarze :

  1. Świeca YC to też moje marzenie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. cottonball zakupiłam krótko po remoncie sypialni <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to się marzą pędzle Zoevy, ale na razie to zbyt wielki wydatek jak na mój portfel :P

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger