15:47:00

Pretty Women Dresses

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać sukienkę firmy Pretty Women. Na stronie jest naprawdę duży wybór sukienek. Ja z mojej jestem naprawdę bardzo zadowolona, jest warta swojej ceny, ponieważ jest wykonana z bardzo dobrego jakościowo materiału. Sukienka SKY sprawdzi się idealnie jako sukienka ślubna na ślub cywilny, także czeka w szafie na swoją kolej.

O firmie:

"Firma "Pretty Women" istnieje na rynku od 2000 roku. Już w październiku 2001 roku mieliśmy przyjemność zaprezentować nasze kolekcje na rynku zagranicznym, z bardzo pozytywnym efektem. Produkowana przez nas odzież, to przede wszystkim wysokiej klasy suknie oraz sukienki, doskonałe na wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe typu: studniówki, połowinki, wesela, jak również eleganckie przyjęcia oraz bale. W naszej kolekcji mamy dla Państwa ponad sto wzorów. Nad nowymi kreacjami pracuje wyspecjalizowane grono projektantów, szyjemy również pod indywidualne zamówienia. "








5 komentarzy :

  1. ładna sukienka

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna sukienka, lubię rozkloszowane kiecki :)

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger