23:27:00

PACZKA OD PRZYJACIÓŁKI

Dzisiaj przygotowałam dla Was krótki wpis odnośnie cudownej paczki, która wczoraj do mnie przyszła. Paczuszkę dostałam od mojej przyjaciółki Ani. Chciałabym się z Wami tym podzielić i pokazać co się w niej znajdowało. :)










W paczuszce znajdowały się takie rzeczy jak: szampon do włosów i maska / lampion na świeczkę / paletka cieni do powiek / krem do stóp / wazelina do ust / próbki / czekolada / herbata / dwa woski Tankee Candle / mydło w puszce / oliwka do paznokci / zapach do powieszenia / wazonik / olej kokosowy / list . 

Niedługo na moim blogu na pewno pojawią się recenzje kosmetyków. :)

5 komentarzy :

  1. Kochana ogromnie się cieszę, że paczuszka Ci się spodobała. ;*
    I love you maleńka..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne paczucha :D miłego używania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super paczka !

    zapraszam do siebie i do najnowszego posta o pielęgnacji twarzy i ciała

    www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, przepiękna paczuszka. Pozazdrościć takiej wymianki :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczka, piękna zawartość :D

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger