21:54:00

MANICURE HYBRYDOWY SEMILAC / 124 SIREN I 096 STARLIGHT NIGHT

Wczoraj wykonałam na swoich paznokciach manicure hybrydowy za pomocą lakierów Semilac. Główną rolę gra odcień 124 Siren. W rzeczywistości ma on ładny, turkusowy kolor, ale jak wiadomo na zdjęciu zawsze wszystko wychodzi inaczej. Lakierów hybrydowych używam już od ponad roku i ciężko mi będzie wrócić do tradycyjnych, ponieważ jestem zadowolona z efektów jakie dają hybrydy. Dzięki lakierom Semilac moje paznokcie mają intensywny połysk, płytka jest wzmocniona  i oczywiście plus jeżeli chodzi o trwałość.  U mnie lakier trzyma się na paznokciach 2 tygodnie, czasami nawet dłużej, ale niestety jest już widoczny odrost. Zwykły natomiast trzyma się u mnie dwa dni, dłużej nie bo moja praca raczej na to nie pozwala, ponieważ mam częsty kontakt z wodą i szybko mi odpryskuje. Jeżeli myślicie nad zakupem takiego zestawu to jak najbardziej polecam. Ja na pewno będę powiększać swoją kolekcję. 




Jeżeli chcecie zobaczyć lakiery, które miałam już okazje testować to zapraszam do starszych wpisów. Niedługo pojawi się jeszcze jeden zestaw nowych odcieni. :)

Semilac Little Stone & Creamy Muffin - TU 
Semilac Denim Blue & Banana - TU
Semilac Glitter Indigo & Wet Marengo - TU




8 komentarzy :

  1. piękny zestaw

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele o nich słyszałam ale jeszcze osobiście nie miałam z nimi do czynienia! Zapraszam na nowy post i konkurs - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Semilac był moim odkryciem w zeszłym roku! juz własciwie pozbyłam się zwykłych lakierów ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Semilac i nie chcę już innych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger