15:17:00

LAZY DAY

Czasami każdemu jest potrzebny taki luźny dzień. Wtedy ubieramy się wygodnie, robimy sobie ulubioną herbatę, czytamy książki, oglądamy seriale, bierzemy koc i zapalamy ulubioną świeczkę. Uwielbiam to! Ja mogłabym tak całymi dniami, ale niestety nie jest to realne. Ja dzisiaj cały dzień spędzam w domu na nadrabianiu blogowych zaległości z kubkiem gorącej herbaty a w tle pali się zawsze wosk z Yankee Candle.  Oczywiście na wieczór nie zabraknie domowego spa i książki "Tajemnice makijażu"  :)







A Wy jak lubicie spędzać taki dzień? 
Kubek ze zdjęcia znajdzie tutaj .

43 komentarze :

  1. Ja to preferuję dzień w gronie przyjaciół,zawsze się coś dzieję a przy okazji się można wyluzować i ,,odmóżdżyć" haha :D

    http://k-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. spędzam go podobnie, normalnie bym gdzieś wyszła z przyjaciółmi, ale ostatnio straciłam motywację do wychodzenia gdziekolwiek haha :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przez ostatni tydzień miałam kilka takich luźnych dni. To dobrze robi :)!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie dni właśnie !
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubek jest świetny ! Ja uwielbiam opatulić się kocem i czytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja koniecznie z dobrą lekturą u boku! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak luźny dzień jest na wagę złota ;d ja cenię każdą wolną chwilę

    Pozdrawiam serdecznie ! 21-letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu wypróbować te świeczki ! U mnie książkę zastępuje jakiś dobry film :)

    http://alleynaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem jest potrzebny taki dzień:)Ja zazwyczaj nadrabiam zaległości w serialach zagraniczncyh

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio w ogóle nie mam czasu dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miewam takie dni rzadko, ale jeśli już mam to uwielbiam spędzać je z córcią oglądając jakiś zabawny film familijny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja osobiście lubię czasami mieć taki dzien , to nie jest nic zlego :)

    http://easternblocklatino.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dziś miałam taki dzień, na wieczór zostawiłam książkę. Tak samo jak u Ciebie wpis na bloga dodany, wszystko uzupełnione.

    pozdrawiam, obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czasami lubię takie dni, to nie jest nic złego a zawsze możemy poczytać książkę bądź spędzić czas z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoje wolne dni najchętniej spędzam z chłopakiem, ale jeśli on wtedy pracuje to najczęściej po prostu czytam książkę lub nurkuję w świat blogów. - Niby nic, ale co się dokształcę to moje! ;)

    nemetriaaxirus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też lubię takie dni, tylko dla siebie :) Chwila odpoczynku i relaksu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jak mam wolny dzień uwielbiam spacerować i robić zdjęcia! wyjątkowo mnie to relaksuje :) A jeżeli pogoda nie dopisuje, lubię przeczytać dobrą książkę!: )

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na nowy wpis ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. kubeczek śliczny ;*
    uwielbiam te woski ;)

    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/przeglad-klasykow-wiosna-lato.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja przez ostatni czas stałem się pracoholikiem po prostu muszę coś robić :D Świetny post bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wosk A child wish :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Jest to jeden z moich ulubionych wosków. :)

      Usuń
  23. ja kocham takie leniwe dni ktore niestety albo i stety zdarzają mi sie bardzo często :D

    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też potrzebuję czasami taki dzień tylko dla siebie, kubek jest genialny.
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie w przedostatnim poście, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety takie dni mam jedynie w wakacje :(
    Oglądam telewizję ,biorę ciepłą kąpiel z dodatkiem soli jodowo-bromoewj http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/sol-jodowo-bromowa-bochmeris.html
    oraz nakładam na ciało masło kakaowe , robię sobie maseczkę z glinki na twarz, maluję paznokcie, tańczę ,obserwuję moje kochane myszoskoczki :D
    zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/jedyne-takie-maso-kakaowe.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Woski YC kuszą mnie już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham takie dni, a mam je nieczesto :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. łóżko, łóżko i jeszcze raz łóżko! Do tego ogromne ilości herbaty i dobra książka lub film/serial :) polecam!
    zapraszam: katy-closet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię takie dni, ale mam je jedynie w wakacje. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O widzę kolejną książkę o makijażu. Prawdę mówiąc nigdy o niej nie słyszałam. Polecasz?
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam lazy day. Chociaż po tygodniu "nic nie robienia" staje sie to dobijające ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Leniwe dni spędzam bardzo podobnie do Ciebie. Koniecznie jest mi potrzebna herbata, koc i ksiażka - aktualnie Wielka Magia, którą bardzo lubię czytać. Dla urozmaicenia oglądam także serial Pretty Little Liars, który uważam za najlepszy serial (powtórzę tutaj to słowo) wszechczasów. Pozdrawiam serdecznie :) wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super super kubek *__* !
    ja mam taki lazy day od wczoraj, tylko nie jest to taki czas jak twój - jestem chora i leżę z bólem praktycznie wszystkiego :(
    obserwuję i zapraszam do tego samego :)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślałam juz od jakiegoś czasu o tej książce . Ja po sesji zafunduje sobie lazy week :D Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie jeśli chcesz :) www.dayliney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietny kubek, mam te same zapachy woskow :P

    OdpowiedzUsuń
  36. czadowy kubek :) też chce taki :P

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger