22:28:00

FELICEA - KOLOROWE KOSMETYKI NATURALNE


Felicea to pierwsza polska firma, która posiada w swoim asortymencie kolorowe kosmetyki naturalne do makijażu.  Nie miałam nigdy styczności z takimi kosmetykami. Zestaw, który mam okazję testować sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Więcej na ten temat możecie przeczytać niżej,



Błyszczyk
______________
Błyszczyk mam w odcieniu 33. Ma bardzo ładny, przyjemny zapach. Jak widzicie jest on w odcieniu różu, własnie takie najbardziej lubię. Nie podkreśla suchych skórek i co najważniejsze nie klei się. 

Skład:
Polyglyceryl-3 Diisostearate          DUB ISO G3 / Emolient
Silica                                               Krzemionka
Isocetyl stearoyl stearate                DUB SSIC / Emolient 
Candelilla Cera                              Wosk Candelilla
Hydrogenated Coco Glycerrides   Uwodorniona mieszanina monoglicerydów oleju kokosowego
Ricinus Communis Seed Oil           Olej z nasion rącznika pospolitego ( olej rycynowy )
Capric Triglyceride                        Uwodornione glicerydy z oleju kokosowego
Cera Alba                                       Wosk pszczeli  
Tocopheryl Acetste                         Witamina E
Mica                                                Mika
Grapefruit Peel Oil                         Olejek eteryczny grejpfrutowy
C.I. 77891                                         Biały pigment mineralny 
C.I 15850                                        Czerwony pigment



Korektor
______________
Byłam bardzo ciekawa tego korektora, mam go w odcieniu 42 i kolor idealnie dopasowuje się do mojej bladej cery. Sprawdził się u mnie super, ma w miarę dobre krycie, nie jest ciężki a jego konsystencja jest kremowa. 

Skład:
Ricinus Communis Seed Oil          Olej z nasion rącznika pospolitego ( olej rycynowy )
Capric Triglyceride                       Uwodornione glicerydy z oleju kokosowego
Hydrogenated Vegetable Oil         Uwodorniony olej roślinny
Butyrospermum Parkii                  Masło shea 
Candelilla Cera                             Wosk Candelilla
Copernicia Cerifera Cera             Wosk Carnauba
Cera Alba                                      Wosk pszczeli
Hydrogenated Coco Glycerides    Uwodorniona mieszanina monoglicerydów oleju kokosowego
Mica                                              Mika 
Hydrogenated Palm Glycerides    Nasycony olej z pestek palmy olejowej 
Tocopheryl Acetate                       Witamina E
C.I. 7789                                       Mineralny biały pigment
C.I. 77499                                     Mineralny czarny pigment
C.I. 77492                                     Mineralny żółty pigment
C.I 77491                                      Mineralny czerwony pigment



Kredka do oczu
______________
Kredka jest w odcieniu 61, głęboka czerń. Jak większość produktów tej firmy, kredka się u mnie sprawdziła. Jest miękka także dobrze się nią maluje. Zdecydowanie wole kredki do ostrzenia.

Skład:
Ricinus Communis Seed Oil          Olej z nasion rącznika pospolitego ( olej rycynowy )
Hydrogenated Vegetable Oil         Uwodorniony olej roślinny
Capric Triglyceride                       Uwodornione glicerydy z oleju kokosowego
Hydrogenated Palm Glycerides    Nasycony olej z pestek palmy olejowej
Candelilla Cera                             Wosk Candelilla
Copernicia Cerifera Cera             Wosk Carnauba
Cera Alba                                      Wosk pszczeli
Talc                                                Talk
Tocopheryl Acetate                       Witamina E
Mica                                              Mika 
C.I. 77499                                     Czarny mineralny pigment


Konturówka do ust
______________
Do mojej kosmetyczki zagościła również konturówka do ust w odcieniu 74. Kredka jest miękka także bez problemu zarysujemy się kontur ust. Jest to moja pierwsza konturówka do ust. Nie miałam wcześniej potrzeby żeby ją kupować. Myślę, że na pewno skuszę się jeszcze na jakiś kolor. 

Skład:
Ricinus Communis Seed Oil          Olej z nasion rącznika pospolitego ( olej rycynowy )
Hydrogenated Vegetable Oil         Uwodorniony olej roślinny
Capric Triglyceride                       Uwodornione glicerydy z oleju kokosowego
Hydrogenated Palm Glycerides    Nasycony olej z pestek palmy olejowej
Candelilla Cera                             Wosk Candelilla
Copernicia Cerifera Cera             Wosk Carnauba
Cera Alba                                      Wosk pszczeli
Talc                                                Talk
Tocopheryl Acetate                       Witamina E
Mica                                              Mika 
C.I. 77891                                     Biały mineralny pigment
C.I 77491                                      Czerwony naturalny pigment     
C.I. 77492                                     Żółty mineralny pigment
C.I 15850                                      Czerwony pigment            
               


Używacie kosmetyków naturalnych do makijażu? :) 

Zapraszam Was do zajrzenia na stronę Felicea :) 

53 komentarze :

  1. super sprawa z tymi naturalnymi kosmetykami :) coraz więcej takich cudeniek na rynku

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o kosmetykach tej firmy :)Może kiedys skusze się na nie.
    Zapraszam do mnie http://beautypiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej marki, ale chętnie przetestuję. Gdzie można dostać te kosmetyki? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki naturalne już używałam jednak do pielęgnacji a nie kolorówki, jestem ciekawa :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy jeszcze nie używałam takich kosmetyków. Muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również testuje teraz konturowke i kredki do oczu.. Na pierwszy rzut kosmetyki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą kredkę i jest świetna. Błyszczyk ma super kolor.
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminka ma bardzo fajny kolor, recenzja bardzo kusząca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedz mi korektor jest nawilżający czy nie ? :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post. This brand is new for me. But I like the products from your photos!
    Sophie♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe kosmetyki, take mam i polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy takich nie stosowalam ale ogolnie fajna sprawa :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej spodobała mi się Twoja konturówka wygląda na taką nudziakową. Z marką felicea się jeszcze nie spotkałam, faktycznie ma bardzo naturalny skład. Muszę kiedyś przetestować ich produkty.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Felicea obdarowało mnie kiedyś niebieską wersją owej konturówki, pigmentacja dobra, jakośc zadowalająca a skład na wysokim poziomie ;) Dobrze, piszesz bląd wygląda spójnie :) Chętnie zaobserwuje :) Gdybyś miała ochotę na rewanż, nie będę powstrzymywać :) Ale tak naprawdę to zachęcam do rozdania :) potężna paczka do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej mnie zaciekawił do kupna korektor. :)
    http://agnieszka--wygladala.blogspot.com/2016/01/zima.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Korektor mnie zainteresował
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, w tym bon do Zary! a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba skuszę się na ten korektor <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki wyglądają na naprawdę dobrze wykonane i solidne!
    Chyba będzie trzeba uzupełnić nimi nasze kosmetyczki :)
    http://cieszsiechwila-ld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam szczerze, że nie znam tej firmy:) ale kosmetyki wyglądają na dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie, że nasza polska marka wypuściła takie kosmetyki. Szczerze chętnie bym wypróbowała takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  22. mam kredkę do oczu, ale brązową i jest całkiem OK
    jednak wolałabym chyba czarną

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  23. W świetny sposób napisany post ! Dla zainteresowanych danym produktem serwujesz ogrom informacji. Super ! :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna sprawa z tymi kosmetykami ;) na pewno się skuszę niebawem

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej zainteresowała mnie ta konturówka do ust. Za błyszczykami nie przepadam, ponieważ teraz bardzo podobają mi się matowe usta :D

    http://pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę pomadki, ale raz na jakiś czas używam błyszczyków, a ten jest genialny. :)

      Usuń
  26. Kosmetyki prezentują się genialnie!
    Świetnie przygotowane recenzje :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny błyszczyk <3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam jeszcze naturalnych kosmetyków, ale mam zamiar :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie używałam kolorowych kosmetyków naturalnych. :)

      Usuń
  29. Świetne kosmetyki ;)
    Obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Błyszczyk ma śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam się na kosmetykach, więc jakoś nie miałam okazji próbować rzeczy tego typu. Ale świetnie to przedstawiłaś! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna recenzja :)
    Kosmetyki przykuwają oko to trzeba przyznać, oby więcej takich na rynku. Pozdrawiam :)

    http://klaudiajoniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. muszę wypróbować któryś z kosmetyków
    <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie taka naturalna kolorowka kusi od dawna,ale jak dotad nie bylo okazji sprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem bardzo zainteresowana kolorówką, która jest naturalna..mega sprawa! :) Pozdrawiam, www.aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nie używałam kosmetyków z tej firmy. Kusi mnie błyszczyk i konturówka do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny post i zazdroszczę Ci urody *.* zostaję na dłużej i zapraszam do mnie :) !

    NOWY POST A W NIM KONKURS! ZAPRASZAM :*
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/2016/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  38. W ostatnim czasie kupując kosmetyki staram się stawiać na naturalność, dlatego muszę zobaczyć asortyment tej firmy, bo zainteresowałaś mnie swoją opinią.
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę szczerze przyznać, że pierwszy raz spotykam kosmetyki tej firmy. Spodobał mi się kolor błyszczyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kusi mnie przetestowanie tego korektora, wygląda na fajny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger