23:24:00

CHRISTMAS MEMORIES / WSPOMNIENIA BOŻEGO NARODZENIA


Opis producenta

Przyprawy korzenne, słodkie pierniczki i aromat unoszący się znad kufla parującego, winnego grzańca - tak większości z nas kojarzy się zapachowa esencja zimowych świąt. Mocny, bogaty aromat ociepla grudniowe wieczory i kreuje w magiczny sposób świąteczną, rodzinną atmosferę - rozgrzewających nut specjaliści od aromaterapii stworzyli kompozycje Christmas Memories. Wątki idealnie doprawionych łakoci zamknięto w formie dekoracyjnego wosku, który - już w chwilę po podgrzaniu - wypełnia dom atmosferą przyjaźni, przywołując wszystkie, najlepsze, świąteczne wspomnienia.


Kilka słów ode mnie

Już dawno jest po Świętach a ja dopiero piszę recenzję wosku Christmas Memories, który zaliczamy do okolicznościowej linii zapachowej. Mi niestety on nie przypadł do gustu. Jak dla mnie jest za ciężki a zapach przypomina mi przyprawę maggi. Niestety nie jest on moim faworytem.

Jak używać wosków Yankee Candle

Wkładamy wosk do kominka w całości ( możemy również podzielić tarte na kilka kawałków ). Ja osobiście nigdy nie pale całego wosku. Jeden kawałek tarty wystarczy nam na wielokrotne palenie. Otwarty już wosk możemy włożyć do woreczka strunowego. Wosk wystarczy nam na osiem godzin palenia, później niestety nie czuć już dobrze wszystkich olejków eterycznych. Jeżeli chcemy pozbyć się wosku w kominka to możemy włożyć go do zamrażalnika na chwilę i wosk sam odejdzie. Ja często po zastygnięciu wosk podważam i bez problemu odchodzi. Możecie spróbować te dwie metody. 

Wosk znajdziecie na stronie  Goodies 

5 komentarzy :

  1. może skuszę się na ten wosk,ale to na przyszłe święta:D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zimowy zapach :) muszę się w niego zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosowałam, więc wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger