11:50:00

Catrice Absolute Rose & Fredom Makeup London - Audacious Mattes

Dzisiaj chce Wam pokazać dwie paletki cieni do oczu, które mam okazję testować od niedawna. Będzie to paletka Catrice Absolute Rose i Fredom Makeup London - Audacious Mattes. Jeżeli chodzi o paletkę z Catrice to jest to moja druga paletka tej firmy. Posiadam jeszcze Absolute Nude. 


Catrice Absolute Rose

Opis producenta: Paleta cieni do powiek Catrice Absolute Rose to delikatne nude i różane odcienie - niektóre matowe, niektóre połyskujące - dla pięknego, naturalnego makijażu. Mogą być używane solo lub w połączeniu. Miękka formuła i szeroki wachlarz odcieni w palecie. Catrice Absolute Rose oraz zaintrygowany aplikator sprawiają, że jest to doskonały towarzysz podróży. 


Jak już wyżej napisałam jest to już moja druga paletka tej firmy. Cienie w palecie Rose są w odcieniach perłowych, satynowym i matowych. Cienie są dobrze napigmentowane i nie osypują się. Paletka jest idealna makijaż dzienny jak i na mocny makijaż wieczorowy. Opakowane jest ładnie wykonane, z grubego plastiku. Catrice ma w swojej ofercie cztery paletki z tej serii: Absolute Nude, Absolute Bright, Absolute Rose i Absolute Matt.  



Fredom Makeup London - Audacious Mattes

Opis producenta: Paleta Fredom Makeup London - Audacious Mattes ma 12 cieni do powiek. Matowa struktura sprawdzi się doskonale do wykonywania codziennych makijaży. Pozwoli również na stworzenie różnorodnych kompozycji wizażowych na wieczór i specjalne okazje. Cienie łatwo się rozprowadza. Można budować nimi intensywność koloru w zależności od pożądanego efektu. Posiadając dobry stopień pigmentacji. Plastikowe opakowanie wzbogacono w dwustronny aplikator. 

Jest to paletka w odcieniach naturalnych, własnie takie jakie lubię najbardziej. nigdy wcześniej nie miałam matowych cieni do powiek, ale te sprawdziły się u mnie super. Cienie są dobrze napigmentowane i nie są suche. Cienie znajdują się w solidnie wykonanym, plastikowym opakowaniu. Uważam, że każda miłośniczka makijażu powinna mieć taką paletkę w swojej kosmetyczce. . 

Macie którąś z tych paletek? A może polecicie mi jakieś dobre cienie do powiek? Chętnie przetestuję coś nowego. :)

4 komentarze :

  1. Kochana ciesze się ogromnie, że paletka Ci się spodobała. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka freedom bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam od niedawna Absolute Nude, ale te z Rose również trafiłyby w mój gust, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka z Freedom wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger