19:26:00

YANKEE CANDLE SWEET APPLE


O zapachu

Wakacje pod gruszą nie muszą być nudne! Wprost przeciwnie, bo - jeśli tylko famy się uwieść sielskim przyjemnościom - odkryjemy w nich masę fantastycznych atrakcji, które ( być może )p przegonią w rankingu urlopy spędzane pod egzotycznymi palmami. O tym, że sielki wypoczynek ma w sobie "to coś" przekonują nas zapachowi czarodzieje z Yankee Candle, którzy specjalnie na zbliżający się sezon letni przygotowali niesamowicie owocową i bardzo "naszą" pokusą. W wosku Sweet Apple znajdziemy całą słodycz anielskiego sadu. Sok wyciśnięty z dojrzałych, własnoręcznie zerwanych z drzew jabłek nie ma w sobie równych. Jego smak orzeźwia i przywodzi na myśl wakacyjne wspomnienia, a uroczy, zamknięty w tej wyjątkowej tarteletce zapach - pobudza do działania, koi nerwy i nastraja pozytywną energią. 


Kilka słów ode mnie

Jest to intensywny, przyjemny zapach, ale nie duszący. Już po kilku minutach od zapalenia czuć go w całym mieszkaniu. Główną nutą zapachową jest soczyste jabłko. Wosk jest idealny na tą porę roku i jak widzicie na zdjęciu już sporo ubyło. Jest bardzo wydajny i wystarcza na długo. 

Jak używać Yankee Candle

Wkładamy wosk do kominka w całości ( możemy również podzielić tarte na kilka kawałków ). Ja osobiście nigdy nie pale całego wosku. Jeden kawałek tarty wystarczy nam na wielokrotne palenie. Otwarty już wosk możemy włożyć do woreczka strunowego. Wosk wystarczy nam na osiem godzin palenia, później niestety nie czuć już dobrze wszystkich olejków eterycznych. Jeżeli chcemy pozbyć się wosku z kominka to możemy włożyć go do zamrażalnika na chwilę i wosk sam odejdzie. Ja często po zastygnięciu wosk podważam i bez problemu odchodzi. Możecie spróbować te dwie metody. 

Na stronie Goodies znajdziecie ten wosk jak i wiele innych. 

6 komentarzy :

  1. uwielbiam

    Rzadko można spotkać blogerów, którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać z kolei dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam udowodnić wszystkim, że ta platforma jest warta uwagi i można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie: http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten zapach i jeszcze jeden jabłko cynamon i jest typowo świąteczny :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, tak amatorsko zapytam bo niedawno co odkrylam o istnieniu yankee candles.. Da sie je kupic moze normalnie w jakims sklepie czy tylko przez internet ?

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger