14:12:00

Semilac Glitter Indigo i Wet Marengo

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje dwa nowe kolory lakierów hybrydowych firmy Semilac Glitter Indigo i Wet Marengo. Lakierów hybrydowych używam już od ponad roku i jestem wierna firmie Semilac, ponieważ lakiery są bardzo trwałe i jest duża gama kolorystyczna. Już wcześniej pisałam o tych lakierach TU i TU. Myślę, że Glitter Indigo będzie idealny na nadchodzące Święta czy Sylwestra. Ma w sobie świecące drobinki co mi się bardzo podoba. 







Używacie lakierów Semilac albo innej firmy? Może polecicie jakieś? :)

10 komentarzy :

  1. Ten niebieski z drobinkami wygląda świetnie. A ja nigdy nie robiłam chybrydów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! glitter indigo wygląda super! chyba go zamówię <3 Jak dawno kupowałaś te kolory? dostałaś razem z przesyłką semilac world magazine?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień temu. Lakier był kupiony w sklepie fryzjerskim w mieście, w którym mieszkam. :)

      Usuń
  3. Ten pierwszy jest piękny, chyba muszę poszukać takiego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz go na stronie Semilac. :)

      Usuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger