14:20:00

SEKRETNE PLANY DOMINACJI NAD ŚWIATEM

Zbliża się koniec roku, dlatego jest to idealny czas na zmianę kalendarza na nowy. U mnie rok bez kalendarza się nie obejdzie. Mój kalendarz na nowy rok pochodzi ze sklepu MyGiftDna. Urzekł mnie jego napis na okładce "sekretne plany dominacji nad światem" z dopiskiem "by Karolina".  Ma on format A5, a w środku znajdziemy miejsce na notatki, plan mapowy, miejsce na kontakty itp... Kalendarz ma grubą, miękką okładkę i jest obszyty na brzegach. Wykonany jest z dobrego jakościowo papieru. Podoba mi się w nim to, że każdy dzień to osobna kartka w kalendarzu, ponieważ mamy dużo miejsca na notatki. Na stronie jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: fiolet i granat. 



11 komentarzy :

  1. ciekawy kalendarz

    zapraszam do mnie : http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko jaki świetny! Gdyby nie to, że mam kalendarz na rok szkolny to bym się na niego porwała :D

    Zapraszam, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub klikniesz w linki :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2015/12/swieta-coraz-blizej-czyli-prezenty-last.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może na przyszły rok się skusisz, na pewno będą jeszcze w ofercie. :)

      Usuń
  3. Świetny :) Ale wydaje się dosyć duży chyba? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się. Chciałabym taki :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger