18:29:00

Propozycje na prezent dla Niego.


Dwa wpisy wstecz zrobiłam listę z propozycjami prezentów dla Pań, a teraz mam dla Was propozycję dla Panów. Gdy kupujemy prezent dla kobiety to nie mamy z tym problemu, ponieważ jak pisałam wcześniej, kobieta ucieszy się ze wszystkiego. A niestety Panowie bywają wybredni i możemy nie trafić z prezentem. Macie już prezenty dla Waszego mężczyzny i dla mężczyzn  ze swojego otoczenia? :)





Perfumy - każda kobieta uwielbia gdy facet ładnie pachnie. Nie ma lepszego zapachu niż męskie perfumy. Musicie wiedzieć jaki gust ma osoba, której podarujecie takie perfumy. Jest to dość ryzykowny prezent. Na stronie Iperfumy znajdziecie duży wybór zapachów. Są tam perfumy w nieco niższych cenach niż w sklepach typu Rossmann czy Douglas. 

Szczoteczka elektryczna - Myślę, że taki prezent będzie trafiony. Sama posiadam taką szczoteczkę i jestem z niej zadowolona. Mojemu mężczyźnie podarowałam taką na zeszłe święta. Polecam szczoteczki zasilane ładowarką a nie bateryjne.

Elektryczna maszynka do golenia - Taki prezent dostał również mój ukochany i jest z niej zadowolony. Tradycyjne golenie zajmuje dużo czasu a maszynką elektryczną zrobią to o wiele szybciej. Będzie idealna do faceta z wrażliwą skórą. 

Zegarek - Zegarek to niestety troszeczkę droższy prezent, chociaż za 100 zł też idzie kupić dobry, ładny zegarek. Podobno nie powinno się wręczać komuś zegarków, ponieważ czas szybko leci i facet od Was ucieka, ile w tym prawdy? Nie wiadomo. :)

Portfel - Jest to uniwersalny prezent. Najlepiej, gdy kupimy portfel ze skóry, dobrze wykonany. Dzięki temu posłuży przez lata. Będzie to super prezent dla osoby młodej jak i starszej.

Alkohol - Dużo osób, gdy nie wie co ma kupić to sięga po alkohol. Czyż nie jest tak? Możemy kupić jakąś whisky w zestawie ze szklanki. 

Pasek skórzany- Pasek to również uniwersalny prezent. Na pewno przyda się każdemu. Ostatnio widziałam w Lidlu pasek firmy Wittchen i muszę Wam powiedzieć, że za cenę 79 zł naprawdę warto. I na dodatek był zapakowany w ładny czerwony woreczek. 




1 komentarz :

  1. Mój akurat sam przed Świętami musiał sobie kupić golarkę elektryczną psując przez to mój pomysł na prezent ale już mam nowy pomysł :)
    Kupuję pasek skórzany i zestaw dermokosmetyków ziaja med na AZS :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger