15:06:00

PIELĘGNACJA DŁONI I PAZNOKCI


Postanowiłam napisać dzisiaj dla Was post dotyczący pielęgnacji dłoni jak i paznokci. Dłonie to wizytówka każdego człowieka, dlatego powinny być zadbane. Pielęgnacja dłoni jest bardzo ważna, a szczególnie zimą, gdy nasze dłonie narażone są na niską temperaturę na zewnątrz. Naprawdę nie potrzeba zbyt wiele, aby utrzymać nasze dłonie w dobrej kondycji. Jeżeli jesteście ciekawi czego używam to zapraszam do dalszego czytania. 




Odżywka
____________________

Obecnie używam odżywki Bell Vitamin Bomb Nail Conditioner, jest to odżywka witaminowa do cienkich i kruchych paznokci. Zawiera pięć witamin C, A, E, F, B5 i pięć ekstraktów roślinnych, w tym z liści aloesu, cytryny, winogron, korzenia żeń-szenia i oleju z pestek granatu, które działają odżywczo i rewitalizująco. Preparat wzmacnia płytkę paznokcia i utwardza ją. Dodatkowo działa jak wygładzająca baza pod lakier do paznokci, ułatwiając jego aplikację. Rozjaśnia i maskuje przebarwienia, chroniąc przed powstawaniem nowych. Nadaje delikatny, naturalny kolor oraz wysoki połysk. Kompleksowa opieka budująca gładkie, twarde i mocne paznokcie. 

Wcześniej używałam odżywki Eveline 8w1 Total Action jednak nie utwardzała ona moich paznokci tak jakbym chciała, a odżywka z Bell bardzo dobrze sobie z tym radzi. Odżywka szybko schnie a paznokcie zostają piękne i błyszczące. Po dłuższym stosowaniu paznokcie stają się mocniejsze. 


____________________

Obecnie używam kremu do rąk firmy Avon o zapachu Kako i Kwiat Lotosu. Producent mówi nam, że ekstrakt nasion z kakaowca łagodzi i nawilża naszą skórę a wyciąg z kwiatu lotosu działa przeciwzapalnie i łagodząco. Z producentem mogę się zgodzić w 100%. 
Konsystencja kremu jest fajna, nie za rzadka, nie za gęsta. Łatwo się go rozprowadza i szybko się wchłania w skórę. Ma ładny, przyjemny zapach. Co najważniejsze - dobrze nawilża moje dłonie. 



Peeling 
____________________

Ja od dłuższego czasu używam peelingu firmy Eveline. Jest to luksusowy peeling do rąk z ekstraktem z wanilii. Innowacyjna formuła 8w1, bogata w składniki aktywne skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość. Kompleksowe działanie 8w1: delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka, intensywnie nawilża, przywraca jedwabistą gładkość, regeneruje i odżywia, nadaje sprężystość i elastyczność, rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt, koi i łagodzi podrażnienia. Formuła zawiera: Renewal Hands Complex o działaniu regenerującym, olejek arganowy, masło Shea, bioHyaluron Plus Complex o działaniu nawilżającym, olejek ze słodkich migdałów,ekstrakty z: miodu, cytryny, wanilii, dzikiej róży, kakao, lukrecji; kompleks witamin A+E+F. 
Peeling ma przepiękny zapach, po użyciu czuć go w całej łazience. Działa on bardzo dobrze na moje dłonie, są po nim gładkie i nawilżone. Ma on konsystencję kremu do rąk. Zawiera delikatne drobinki. 



Urządzenie do manicure i pedicure
____________________

To urządzenie kupiłam już dawno, dawno temu w Biedronce. Zestaw zawiera sześć nasadek: drobnoziarnista (do kształtowania paznokci), walcowa (do usuwania skórek), stożkowa duża (do usuwania zrogowaceń), stożkowa mała (do kącików paznokci), gruboziarnista (do kształtowania grubych i twardych paznokci), polerująca. Używam jej często przed pomalowaniem paznokci. Jest to naprawdę fajne urządzenie za nieduże pieniądze. 



Malowanie paznokci 
____________________

Bardzo lubię mieć pomalowane paznokcie. Używam lakierów hybrydowych jednak od czasu do czasu lubię pomalować je również zwykłymi lakierami do paznokci. Pomalowane paznokcie są mniej podatne na uszkodzenia, nie łamią się. Lakiery, które widzicie na zdjęciu to lakiery hybrydowe bez użycia lampy UV. Lakiery są firmy Delia o odcieniu `08 jasna szarość` i na to kładziemy z tej samej serii Top Coat. 


7 komentarzy :

  1. ja mam z natury zdrowe i mocne paznokcie, używam tylko kremu do rąk:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi sie taki peeling :D Musze poszukać go w drogeriach...

    zapraszam do mnie http://beautypiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te lakiery, ale jestem zawiedziona ich trwałością :( Nawet przy dwóch warstwach i nawierzchniowym, nie wspominając o jednej warstwie koloru, która kryje nieźle i gdyby nie to, że na drugi dzień ściera się na brzegach, mogłaby wystarczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście nie mam jakichś specjalnych problemów z pazurami, zaciekawiło mnie to urządzonko. :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger