20:52:00

MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ

Dzisiaj powiem Wam kilka słów na temat kosmetyków, których używam do codziennego makijażu. Już kiedyś pojawił się u mnie na blogu post na ten temat, jednak postanowiłam go odświeżyć. :)


Podkład Revlon Colorstay 150 Buff
______________________________
Zawsze miałam i w sumie nadal mam problem z dobraniem idealnego podkładu. Podkładu Revlon Colorstay używałam już kiedyś i zużyłam dwie buteleczki, później używałam innych, ale postanowiłam do niego wrócić, ponieważ żaden podkład nie radził sobie tak z kryciem jak ten, a niestety moja twarz tego potrzebuje. Każda z Was na pewno znalazłaby odcień dla siebie, ponieważ jest szeroka gama kolorystyczna. Jest też podział na cerę tłustą i mieszaną oraz cerę suchą. Produkt jest w szklanej buteleczce, bez pompki, ale nie przeszkadza mi to aż tak. Jeszcze trochę i zużyję serum do włosów z Avonu, a pompka od tego będzie pasować idealnie. Konsystencja podkładu nie jest gęsta ani lejąca się. Dobrze nakłada się go pędzelkiem jak i gąbeczką.

L`oreal Glam Bronze
______________________________

Puder bronzujący L`oreal Glam Bronze to produkt 2w1: bronzer oraz rozświetlacz. Bronzer daje ładny, naturalny efekt. Dobrze wtapia się w odcień skóry. W zestawie dołączony jest pędzel, jednak ja używam innego, większego. Jest również lusterko, co bardzo lubię w takich kosmetykach. Efekt utrzymuje się przez cały dzień, nie trzeba poprawiać w ciągu dnia.

Paletka Catrice Absolute Nude
______________________________

Paletka sześciu neutralnych cieni do powiek, od piaskowego do ciemnego brązu o wykończeniu satynowym (najciemniejszy cień zawiera lekkie drobinki). Odcienie są subtelne, ale dobrze napigmentowane. Paletka umożliwia zarówno naturalny makijaż oczu, jak i delikatny smoky eyes. Jest to moja pierwsza paletka, wcześniej używałam tylko pojedynczych cieni. Z tej jestem bardzo zadowolona i z chęcią wypróbuję inne z tej serii. Jest idealna do codziennego makijażu. Cienie dobrze się ze sobą łączą, dzięki czemu możemy uzyskać fajny makijaż oka.

Mariza - tusz do rzęs z ceramidami long & black mascara
______________________________

Tusz w kolorze głębokiej czerni doskonale wydłuża i rozdziela rzęsy, dodając spojrzeniu zalotności. Wzbogacony w ceramidy działa pielęgnująco i wygładzająco.
Jest to nowość w mojej kosmetyczce, testuję ją od kilku tygodni. Lubię grube szczotki, a tak się składa, że ten tusz taką ma. Dobrze się nią maluje, można nią pomalować nawet te najkrótsze rzęsy. Tusz niestety nie schnie zbyt szybko, ale jak dla mnie efekt końcowy jest fajny.
Dajcie znać jeśli macie jakieś sprawdzone tusze! Ja już testowałam bardzo dużo, ale nie znalazłam idealnego.
______________________________

Jest to moja pierwsza pomadka z kolekcji Kate Moss, ale myślę, że kiedyś skuszę się na jeszcze inny odcień. Posiadam odcień 05. Pierwsze co przykuło moją uwagę to opakowanie - jest bardzo eleganckie z serduszkiem i napisem "Kate". Pomadka ma przyjemny zapach. Pomadka daje lekki połysk, ma piękny, malinowy odcień.



7 komentarzy :

  1. ładnie

    Rzadko można spotkać blogerów którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam że wszytkim udowodnie że ta platforma jest warta uwagi i że można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie :http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż ekstra :) uwielbiam kosmetyki loreal :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger