16:10:00

Cosmepick - puder brazujacy w kulkach


Puder w kukach to specjalnie dobrane kombinacje kolorów, dające efekt delikatnej opalenizny. Równomiernie rozświetlają skórę, nadajac jej złoty blask, prosty sposób korygując kontur twarzy, akcentując rysy, czy uwydatniając kości policzkowe. do wieczorowych stylizacji warto zastosować puder w kulkach do podkreślania dekoltu i ramion. 
Zalety: nadaje efekt delikatnej opalenizny, rozświetla skórę nadającc jej złoty blask, idealnie koryguje kontury twarzy. 







Zgodze się z producentem. Bronzer ma ładny odcień, daje efekt dlikatnego rozświetlenia. Ma ładne opakowanie z pędzelkiem. Jest trwały. Myślę, że sprawdzi się idealnie u osób, które mają ciemniejszą karnację. Ja jestem trochę blada także byłby idealny nie na codzień, ale na jakiś mocniejszy, wieczorny makijaż. Produkt jak najbardziej polecam.
Ostatnio mialam okazję testować rownież pomadkę w kredce tej firmy, którą rownież polecam. Uwielbiam ją za trwałość. 

5 komentarzy :

  1. hej, nie znam tej firmy cosmepick, ale bronzer w kulkach ladnie sie prezentuje. Pozdrawiam www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ten pędzelek jest naprawdę wygodny? Lubię puder w kulkach i znam firmę Cosmepick, ale niestety tylko z Instagramu :D

    Pozdrawiam!
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelka nie używałam, ponieważ wolę malować dużym pędzlem. :)

      Usuń
  3. Wygląda zachęcająco, muszę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, a same kuleczki kojarzą mi się z czasami gdy byłam mała i moja siostra takich używała :P :D

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger