22:27:00

COSMEPICK POMADKA W KREDCE

Ci, którzy bywają na moim blogu wiedzą, że kilka tygodni temu dostałam paczkę od firmy Cosmepick. W środku znajdowały się produkty, które miałam okazję przetestować. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pomadkę w kredce o odcieniu Posh 04. Ma ona odcień różu. Uwielbiam ten kolor na ustach. Do wyboru są dostępne cztery kolory: chic 01, trendy 02, glam 03 i posh 04. Na stronie znajdziecie kosmetyki kolorowe i do pielęgnacji. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Nawilża moje usta i co najważniejsze - nie podkreśla suchych skórek! Jeżeli chodzi o trwałość to po prostu wow! Pomadka trzyma się na moich ustach cały dzień. Dla przykładu: pomalowałam usta o godzinie 11 rano i trzymała mi się do godziny 23. Pomadkę można wykręcić za pomocą srebrnej końcówki. 





Polecam z czystym sumieniem! Uważam, że produkty tej firmy są naprawdę dobrej jakości i kupicie jest w bardzo przystępnej cenie. Zapraszam do zaglądania na stronę Cosmepick. Na pewno każda z Was znajdzie coś dla siebie. A może używacie już kosmetyków tej firmy? Koniecznie dajcie znać! :)


7 komentarzy :

  1. Pomadki w kredce jeszcze nie miałam ale jest na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, soczysty kolor. Na prawdę długo się trzymała

    OdpowiedzUsuń
  3. hm takiej jeszcze nie mialam :) szukam chwilowo typowego sredniego fioletu :)


    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor

    Rzadko osób zakłada blogi na tumblr.com . Na tej platformie najczęściej można spotkać blogi ze zdjęciami np. inspiracje . Wcale nie widać blogów lifestyle i ja założyłam takiego bloga, chce udowodnić wszystkim że ta platforma jest warta uwagi . O to mój blog : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale widzę, że warto się nią zainteresować. :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger