23:59:00

Gwiazdkowe prezenty dla Niej.

Dzisiaj jest pierwszy dzień grudnia, a co za tym stoi? Święta coraz bliżej! Wielkimi krokami zbliża się gorączka kupowania prezentów. Czas pomyśleć o tym co chcemy podarować bliskim, ale jak sami pewnie wiecie nie jest to łatwe. Ja w tym roku zaczęłam kupować nieco wcześniej prezenty żeby nie szukać nic na ostatnią chwilę bo zawsze mam problem -"co ja mam kupić?".  Zostały mi do kupienia tylko dwa prezenty. Jeżeli chodzi o mnie to jestem takiego zdania, że faceci mają łatwiej, ponieważ kobieta ucieszy się z każdego kosmetyku, z każdej torebki... A mężczyźni niestety bywają wybredni. :) Stworzyłam listę prezentów dla Pań.  Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję. Myślę, że w najbliższym czasie stworzę również listę prezentów dla Panów. 





Jest to uniwersalny prezent. W paczkach z prezentami chyba nigdy nie zabraknie kosmetyków. Ja zawsze do każdej paczki dorzucam chociaż jeden kosmetyk. Każda kobieta ucieszy się z takiego prezentu. Jeżeli ktoś z Twoich bliskich ma swój ulubiony zapach lub marzy o jakimś zapachu to warto kupić bo mamy pewność, że dana osoba na pewno się ucieszy. Perfumy to niestety troszkę ryzykowny prezent, ponieważ możemy nie trafić z zapachem. Warto wiedzieć w jakiś zapachach dana osoba czuje się najlepiej. Bardzo dużo firm w swojej ofercie ma specjalne Świąteczne zestawy. Często w takich zestawach są również kosmetyczki. 
Na stronie iperfumy jest duży i ciekawy asortyment kosmetyków. 




Biżuteria


Biżuteria to również trafiony prezent. Każda kobieta uwielbia świecidełka. Warto też wiedzieć, czy dana osoba lubi bardziej złoto czy srebro. Należy jednak bardziej sięgać po coś klasycznego, delikatnego. Nie każda kobieta lubi duże, ciężkie naszyjniki czy bransoletki. Myślę, że każda kobieta uwielbia mieć w swojej szkatułce jak największy wybór biżuterii. Ja uwielbiam dostawać biżuterię, mogę mieć jej mnóstwo ale to i tak nie będzie wystarczająco. 

Książki


Jak dla mnie książka to prezent idealny. Książki, które przedstawię Wam na zdjęciu są pewnie Wam znane i myślę, że spodobają się większości kobiet. 
"Tajniki Makijażu" książka Ewy z kanału Red Lipstick Monster
" Perfekcyjna pani domu. Poradnik" książka Małgorzaty Rozenek
"Perfekcyjny rok z Perfekcyjną Panią domu" książka Małgorzaty Rozenek 
"Elementarz stylu" książka Katarzyny Tusk


Woski i świeczki Yankee Cnadle


Woski i świeczki Yankee Candle umilą naszym bliskim te zimowe wieczory. Sama mam kilka wosków i planuję zakup jeszcze kilku, ponieważ umilają mi wieczory, które spędzam w domu. 

Bielizna


Minimalistyczna i delikatna bielizna ucieszy oko i sprawi kobiecie ogromną przyjemność. 

Tangle Teezer


Szczotkę Tangle Teezer zakupiłam mojej siostrze na święta i myślę, że jest to trafiony prezent. Polecam wersję kompaktową, ponieważ jest bardziej praktyczna. Można włożyć ją do torebki i nie musimy się martwić, że powyginają nam się ząbki. Siostrze zakupiłam wersje Elit, ponieważ jest większa od Original i góra szczotki jest matowa. 

Kubki 


Uwielbiam kubki! Pewnie nie tylko ja. Te ze świątecznymi motywami osłodzą nam poranną kawę. Bardzo fajne kubki znajdziemy w Home&You. 

Torebki i portfele


Jak to kobieta.. uwielbia mieć dużo torebek! Najlepiej kupić klasyczną torebkę. Najlepiej w kolorze uniwersalnym żeby pasowała do wszystkiego. Jeżeli chodzi o portfel to możemy bawić się kolorami jednak dużo Pań lubi portfele w kolorze czerwonym. 



Może dodacie coś od siebie? Macie jakieś pomysły na prezenty? :)



2 komentarze :

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger