10:42:00

Cosmepick

Tydzień temu trafiła do mnie paczuszka od firmy Cosmepick. Zostałam obdarowana kosmetykami w postaci pomadki w kredce i bronzera w kulkach. Już niedługo pojawi się recenzja. Firma posiada w swoim asortymencie dużo kosmetyków do pielęgnacji jak i kolorówkę. 
Kilka słów od producenta: Cosmepick to wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach, dostarczające młodym dziewczynom wiele radości. Oferujemy szeroki asortyment kosmetyków do makijażu oraz wyjątkowe preparaty do pielęgnacji ciała. Dzięki innowacyjnym produktom, najmodniejszym kolorom, wyszukanym składnikom, będziesz czuć się niebanalnie i zachwycać niepowtarzalnym lookiem, a Twoja skóra będzie idealnie zadbana. Każdy produkt to obietnica doskonałości, emocji, niezwykłego, ponadczasowego stylu oraz przede wszystkim gwarancja udanej zabawy! Cosmepick to także łatwy i szybki dostęp do nietuzinkowych produktów, które inspirują do pokazania prawdziwej siebie, stylowej, odważnej, uśmiechniętej. 




Słyszałyście już o tej firmie? A może miałyście już styczność z tymi kosmetykami?  Zapraszam Was do zajrzenia na stronę Cosmepick . :)

6 komentarzy :

  1. Hej, ciekawa jestem tych kosmetyków, nie słyszłam o tej marce cosmepick. u mnie post o zestawach andrzejkowych, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, więc jestem ciekawa recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, czekam na nowosci u ciebie, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger