19:24:00

ULUBIEŃCY PAŹDZIERNIKA

Opis producenta: Kremowy podkład korygujący o wysokim stopniu krycia. Trwała tekstura idealnie wtapia się w skórę ukrywając wszelkie niedoskonałości. Maskuje popękane naczynka, drobne blizny, przebarwienia oraz plamki, testowany dermatologicznie.  


Skład: RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, ISOPROPYL MARISTATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, CERA ALBA (BEESWAX), PETROLATUM, SILICA, TALC, PARAFIN, PROPYLENE GLOCYL STEARATE, OZOKERITE, CANDELILLA (EUPHORBIA CERIFERA) WAX, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, ISOPROPYL ISOSTERATE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), ALLANTOIN, PEG-8, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, ASCORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 9TITANIUM DIOXIDE). 

Posiadam najjaśniejszy kolor 010 Ivory. Nigdy nie miałam tak świetnego korektora, który dobrze radzi sobie z kryciem. Jego konsystencja jest kremowa, dosyć gęsta. Dobrze się go rozprowadza, utrzymuje się na skórze cały dzień. 

Cena: ok. 17zł/3g

Nivea Lip Butter 


Opis producenta: Nivea coconut balsam do ust, Wzbogacona o masło shea i olejek migdałowy formuła balsamu do ust NIVEA z HYDRA IQ, zapewnia intensywne nawilżenie i długotrwałą pielęgnację. Kojąca formuła balsamu coconut łagodzi suche usta i zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia dla niezwykle miękkich ust. 

Skład: Cera Microcristallina, Paraffinum Liquidum, Polyglyceryl-3, Disostearate, Butyrospermum Parkii(Shea) Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Aqua, Glycerin, Glyceryl Glucoside, BHT, Aroma, CI 77891

Pierwszy raz mam ten balsam do ust. Ma bardzo przyjemny zapach. Usta po nim są nawilżone. Często nakładam grubą warstwę na noc. Myślę, że będzie idealny na nadchodzące mrozy. 


Cena: ok 10zł/16,7g

Brush Art gąbeczka do podkładu


W końcu mam okazję przetestować słynną gąbeczkę - jajeczko do nakładania podkładu. Oczywiście nie jest to Beauty Blender, ale ta mi z pewnością wystarczy i raczej nie mam zamiaru w nią inwestować. Po zmoczeniu gąbeczki zmienia ona swoją objętość, jest miękka i delikatna. Nakładanie podkładu gąbeczką zajmuje nam mniej czasu niż nakładanie go pędzelkiem. 


Gumki do włosów Invisibobble



Gumki Invisibobble mam od niedawna, wcześniej miałam styczność tylko z podobnymi gumkami do tych, ale teraz widzę różnicę między "podróbkami" a oryginałem. Gumki nie pozwalają mocno związać włosy, nie szarpią włosów i nie wyrywają ich. Gumka rozciąga się, ale po włożeniu do gorącej wody gumka się zwęża. 
W opakowaniu znajdują się 3 gumki, które kosztują od 15 zł. 

Matująco-odświeżający tonik Avon Nutra Effects.



Opis producenta: Matująco-odświeżający tonik Nutra Effects dla skóry mieszanej i tłustej, dla każdego wieku: tonizuje i odświeża, redukuje błyszczenie się cery, pozostawia skórę matową. 
Beztłuszczowy matująco-odświeżający tonik z Aktywnym Kompleksem z nasion, oczyszczającymi jagodami i kompleksem absorbującym tłuszcz. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Hipoalergiczny. Testowany alergologicznie. Bez parabenów i sztucznych barwników. 

Skład: AQUA, ALCOHOL DENAT, PROPANDEDIOL, BUTYLENE GLYCOL, SILICA, DIPOTASSIUM PHOSPHATE, CITRIC ACID, KAOLIN, PARFUM, POLYSORBATE 20, POLYSORBATE 80, SALICYLIC ACID, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, SALVIA HISPANICA SEED EXTRACT, SAPINDUS RARAK FRUIT EXTRACT, SAPONARIA OFFICINALIS EXTRACT, MALTODEXTRAIN, POUZOLZIA PANTANDRA EXTRACT, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER)SEED EXTRACT. <1025654-027>

Używam go od dwóch tygodni, jednak nie często, ponieważ ma w składzie alkohol, ale nie wpłynęło to źle na moją skórę. Pojemność produktu to 200 ml, jest dość wydajny. Dobrze oczyszcza skórę, odświeża ją. 

Cena: ok. 15zł/200ml

Płyn micelarny Avon Nutra Effects. 



Opis producenta: Ten odświeżający płyn micelarny zawiera aktywny kompleks na bazie nasion i oczyszczających orzechów. Szybko usuwa makijaż twarzy, ust i oczu dzięki micelom, które jak magnes wychwytują zanieczyszczenia. Jednocześnie jest łagodny dla skóry. Nie wymaga zmycia. Nie zawiera mydła. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Testowany alergologicznie. Bez parabenów i sztucznych barwników.  

Skład: AQUA, HEXYLENE GLYCOL, GLYCERIN, POLOXAMER 184, POLYSORBATE 80, CHLORPHENESIN, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, DISODIUM EDTA, LONICERA CAPRIFOLIUM (HONEYSUCKLE) FLOWER EXTRACT, CITRIC ACID, LONICERA JAPONICA(HONEYSUCKLE)FLOWEREXTRACT, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED EXTRACT, SALVIA HISPANICA SEED EXTRACT, SAPINDUS RARAK FRUIT EXTRACT, SAPONARIA OFFICINAILS EXTRACT, MALTODEXTRIN, POUZOLZIA PENTANDRIA EXTRACT. <1025672-019>.

Używałam już różnych mleczek do twarzy, płynów dwufazowych, ale najlepszym rozwiązaniem są płyny micelarne! Super sprawdza się do oczyszczania oczu jak i całej twarzy. Nie podrażnia, skóra po zmyciu się nie klei. 






13 komentarzy :

  1. Korektor uwielbiam, a reszty produktów nigdy nie miałam okazji wypróbować. Ten tonik z Avonu nie śmierdzi alkoholem? Bo widzę, że w składzie już na 2 miejscu jest. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trochę czuć, ale jak wyżej napisałam, nie wpłynęło to źle na moją skórę. :)

      Usuń
  2. uwielbiam te gąbeczki <3 tylko niestety są drogie heh... coś za coś.

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie znaleźć podróbki takich gąbeczka w przystępnej cenie. ;)

      Usuń
  3. Balsam do ust z Nivei mam w wersji klasycznej i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektor znam i bardzo sobie cenię. Jednak w tym miesiącu moim ulubieńcem jest jego młodszy brat Liquid Camouflage w płynie :-)

    Pozdrawiam i w wolniej chwili zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam balsamy do ust nivea sa naprawde swietne :) uzywam rowniez gabeczki do rozprowadzenia podkladu i jestem w niej zzakochana :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten korektor to naprawdę musi być świetny, ciągle o nim słyszę :D
    Nie mogłam zrozumieć fenomenu tych gumek, twierdziłam, że co za różnica i w ogóle wiele hałasu o nic - dopóki sama sobie jednej nie zakupiłam i nie wypróbowałam :D

    ____________________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten sam korektor i również uważam, że jest najlepszy :) Masełko też używam i cudownie pachnie jak i nawilża :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz, zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Catrice, jest rewelacyjny! :) a gumki do włosów i masełko z Nivea też używam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te masełka Nivea, ale kokosowego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia !
    ----> http://www.aliexpress-all.blogspot.com - zakupy z Aliexpress, recenzje, realne zdjęcia Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger