14:08:00

ULUBIEŃCY SIERPIEŃ/WRZESIEŃ

Opis producenta:
Paleta 6 neutralnych cieni do powiek, od piaskowego do ciemnego brązu o wykończeniu satynowym ( najciemniejszy cień zawiera lekkie drobinki ). Odcienie są subtelne, ale dobrze napigmentowane. Paletka umożliwia zarówno naturalny makijaż oczu, jak i delikatny smokey eyes. Do paletki dołączony jest aplikator. 

Paletka, którą polubiłam od razu, gdy jej pierwszy raz użyłam. Ma kompaktowe, estetyczne i trwałe opakowanie wykonane z plastiku w kształcie prostokąta. Odcienie bardzo mi się spodobały, ponieważ lubię makijaż oczu w odcieniach beżu i brązu. Cienie są trwałe, trzymają się prawie cały dzień bez żadnej bazy pod spodem. W opakowaniu znajduje się również dwustronny pędzelek, który jest dobry jakościowo. 
Paletka kosztuje ok. 24 zł. Jest warta swojej ceny, dlatego mogę ją polecić z czystym sumieniem.



Avon Naturals Body peeling do ciała z czekoladą



Od producenta:
Rozkoszuj się luksusowym zapachem słodkiej czekolady. Po zastosowaniu skóra staje się oczyszczona i odżywiona. 

Peeling ma drobne drobinki, które dobrze radzą sobie z wygładzaniem. Jest bardzo wydajny a jego zapach jest po prostu obłędny. 
Pojemność produktu to 200 ml, cena ok 11 zł na Iperfumy .

Skład:
AQUA, MINERAL OIL, POLYETHYLENE, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, PERFUM, SODIUM LAURETH SULFATE, TRIETHANOLAMINE, CARBOMER, POLYSORBATE 60, PE-150 STEARATE, STEARETH-2, SORBITAN OLEATE, ALCOHOL DENAT, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, BUTYROSPERIUM PARKII (SHEA) BUTTER, TOCOPHERYL ACETATE, HYDROLYZED MILK PROTEIN, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, THEBROMA CACAO (COCOA) EXTRACT, METHYLISOTHIAZOLINONE, CI 47005, CI 17200, CI 42090 <1018980-002>

Suchy szampon Batiste



Od producenta:
Natychmiast odświeża włosy bez użycia wody, absorbując sebum i zanieczyszczenia oraz sprawiając, że włosy są puszyste, jedwabiście miękkie i uniesione u nasady. 

Wszyscy znają słynny szampon Batiste. Szampon naprawdę działa i odświeża fryzurę, unosi je u nasady. Co najważniejsze, nie zostawia białego pyłku. 

Skład: 
BUTANE, ISOBUTANE, PROPANE, ORYZA SATIVA (RICE) STARCH, ALCOHOL DENAT, PARFUM (FRAGRANCE), DISTEARYLDIMONIUM CHLORIDE, CETRIMONIUM CHLORIDE



Demakijaż oczu w płatku


Pierwszy raz mam styczność z płatkami do demakijażu oczu, przeważnie używałam płynów, ale niestety często mnie szczypały od nich oczy. Płatki Tami są nasączone płynem, po którym nie szczypią oczy ani nie wysuszają powiek. W opakowaniu znajduje się 40 płatków. Do demakijażu wystarczy tylko jeden płatek, dlatego opakowanie wystarcza na długo a koszt jednego pudełeczka to 5 zł. 

Skład:
Aqua, Maris Aqua ( Sea Water ), Olus Oil ( Vegetable oil ), Allantoin, Tocopheryl Acetate, Lautyl Glucoside, Polyglyceryl-2 Dipolhydroxysterate, Sodium Cocamphoacetate, Glyceryl Oleate, Dicapryl Carbonate, Caprylic/Capric Triglyceride-emolient, Polyglyceryl-4 Caprate, Phenoxyetanol, Parfum ( Fragnance ), Benzoic Acid, Benzyl Alcohol, Glycerin, Dehydroacetic Acid, Hydrogenated Tetradecenyl/Methylpentadecene, Isododecane, Citric Acid, Sodium Citrate


Avon Luxe szminka do ust



Od producenta:
Luksusowa formuła, w której zakochasz się od pierwszego muśnięcia. Bogaty kremowy kolor otula miękkością i nawilżeniem, nadając im pełny, zmysłowy kształt. 

Ostatnio szminki Luxe są moimi ulubionymi. Opakowanie jest eleganckie i wyglądem przypomina drogą szminkę, bardzo mi się podoba. Ma kremową konsystencję co lubię w szminkach, ponieważ kilka razy trafiłam na suche szminki, które niestety podkreślały suche skórki. Dobrze kryje i trzyma się na ustach około 4 godzin. Pomadka jest warta swojej ceny. Kosztuje ok. 25 zł , na promocji czasami idzie ją kupić za 15 zł. 


9 komentarzy :

  1. U mnie niestety nie sprawdziła się ta paletka z Catrice. Dużo lepszej jakości są pojedyńcze cienie tej marki :) A wiśniowy Batiste kocham nad życie :D <3

    http://minimalist-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się skuszę na pojedyncze cienie. :)

      Usuń
  2. Zaciekawiły mnie płatki do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka i kolory w niej zawarte są cudne! Kuszą mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka bardzo mnie zaciekawiła :) a Batiste uwielbiam. Mam ten wiśniowy i pachnie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty, niestety jeszcze żadnego u siebie nie miałam :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu wypróbować suchego szamponu

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger