15:22:00

TOP 7 - ulubieńcy Czerwca od Avon

Przychodzę dzisiaj do Was z ulubieńcami kosmetycznymi Czerwca firmy Avon. Ostatnio w mojej kosmetyczce pojawia dużo produktów tej firmy. Bardzo lubię testować nowości i rzadko jestem wierna jednemu kosmetykowi. Muszę się również przyznać do tego, że jestem typem "chomika" jeśli chodzi o kosmetyki. :)



Avon senses - nawilżająca mgiełka do ciała Citrus Zing



Nawilżająca mgiełka do ciała z masłem shea. Kupując ją myślałam, że jest to mgiełka zapachowa a okazało się, że jest to coś w stylu balsamu do ciała. Przekonałam się do niej od razu po pierwszym zastosowaniu, ponieważ nie przepadam za normalnymi balsamami. Jego aplikacja również mi się bardzo podoba. Jeżeli chodzi o zapach to zdecydowanie sprawdzi się na lato, ponieważ jest świeży. I co najważniejsze, dobrze nawilża.  

Pojemność: 100 ml
Cena: ok 10 zł



Odświeżająca pianka do mycia twarzy Nutra Effects. 


Pianka sprawdziła się u mnie już od pierwszego użycia. Dobrze myje i zmywa resztki makijażu. Nie miałam nigdy nic do mycia twarzy w formie pianki, jest to u mnie pierwszy taki produkt.  Skóra po jej umyciu jest świeża i delikatna. 
Zawiera kompleks na bazie nasion i orzechy oczyszczające, które zawierają naturalną substancję, która usuwa sebum i pod wpływem wody się pieni. 

Pojemność: 150 ml
Cena: ok 15 zł

Złuszczający srub do stóp Sorbet ananasowy.


Dobrze złuszcza suchą skórę i nadaje stopom gładkość i miękkość. Ma bardzo ładny, wyczuwalny zapach i fajną konsystencję, dzięki czemu produkt dobrze się rozprowadza. 

Poejmność: 75 ml
Cena: ok 10 zł

Chłodzący balsam do stóp Sorbet ananasowy.


Balsam sprawdza się u mnie super. Jego zapach jest bardzo ładny a do tego ma świetną konsystencję, wchłania się błyskawicznie. Jego plusem jest również to, że jest wydajny. Dobrze nawilża stopy.

Pojemność: 75 ml
Cena: ok 10 zł

Chłodzący spray do stóp Sorbet ananasowy.


Spray dobrze odświeża stopy i je chłodzi. Używam go jako taki dezodorant do stóp. Ma ładny zapach, w sumie jak każdy produkt z serii "Sorbet ananasowy". Szybko się wchłania. Idealnie nadaje się na lato. 

Pojemność: 100 ml
Cena: ok 10 zł

Woda perfumowana Avon Luck.


Według prodycenta jest to masujący zapach dla kobiety szczęśliwej w miłości i życiu. Piękny kobiecy aromat świeżych cytrusów i szlachetnych Kwiatów Jednej Nocy na bazie ciepłych nut drzewnych sprawi, że poczujesz się naprawdę wyjątkowo. 
" To kwintesencja śmiałości i pewności siebie. Za każdym razem, gdy go używasz powracają wszystkie szczęśliwe chwile i największe sukcesy. Bo szczęście jest piękne. " Twarzą zapachu została sławna tenisistka Maria Szarapowa.
Kategoria: orientalno - kwiatowo - ocowowa
Nuty zapachowe: bergamotka, Kwiat Jednej Nocy, aksamitne drzewo sandałowe

Pojemność: 50 ml
Cena: ok 80 zł



Ta woda toaletowa to pobudzający zmysły koktajl ze skąpanej w słońcu sycylijskiej bergamotki i soczystych cytrusów, który przepełni Cię radością, a bukiet kwiatów pozwoli na słodką chwilę zapomnienia.
Kategoria: cytrusowo - kwiatowa
Nuty zapachowe: sycylijska bergamotka, kwiat limonki, cydr

Pojemność: 30 ml
Cena: ok 30 zł

A czy Wy macie swoich ulubieńców tej firmy? Może mi coś polecicie? Chętnie przetestuję coś nowego. :)

Produkty, które Wam przedstawiłam znajdziecie na stronie Iperfumy .

6 komentarzy :

  1. Ja mam tą mgiełkę i ostatnie perfumy, tylko w wersjach różowych :) Często zamawiam z Avon. Polecam Ci lakiery Gel Finish oraz perfumy Little Black Dress :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy perfum też mam i zapach mi się podoba. :) Perfum już miałam, ale lakierów jeszcze nie, na pewno przetestuję. :)

      Usuń
  2. O zapachu Citrus Zing mam Peeling, ma cudowny zapach :) Mam ten ananasowy zestaw do stóp. A u mnie przegląd zapachów od Avon, a w tym właśnie recenzja Luck i Scent Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z żadnym z tych kosmetyków nie miałam niestety do czynienia :/ Zainteresowały mnie jednak perfumy, uwielbiam poznawac nowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic, ale zaintrygowałaś mnie tym sorbetem :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger