09:49:00

7 TANICH I DOBRYCH KOSMETYKÓW KOLOROWYCH

 Mam dla Was dzisiaj post z niedrogimi kosmetykami do makijażu, które moim zdaniem są warte zakupu. Często trafiam na dobre, tanie kosmetyki. Postanowiłam stworzyć listkę kilku takich produktów. Może Was zachęcę do przetestowania jakiegoś niedrogiego kosmetyku. W końcu tanie nie znaczy złe. :)


Tusz do rzęs Avon Super Extend Winged Out.





Od producenta: Tusz wydłużająco-rozdzielający z precyzyjną szczoteczką. Perfekcyjnie rozdziela i wydłuża do 80% wszystkie, nawet najkrótsze rzęsy. Precyzyjna, elastyczna szczoteczka dzięki unikalnej stożkowej formie rozczesuje wszystkie rzęsy, nawet te najkrótsze w kąciku oka. 

Tusz ma bardzo ładne opakowanie i idealną jak dla mnie szczoteczkę, sylikonową. Bardzo dobrze rozczesuje rzęsy. Tusz daje naturalny efekt i co najważniejsze, nie osypuje się, nie odbija na powiekach ani nie skleja rzęs. 

Cena: ok 19 zł


Natural beauty blusher od Lovely.


Od producenta: Mineralny delikatny róż do policzków, dostępny w kilku kolorach, w wersjach: matowy z maleńkimi drobinkami lub zdecydowanie rozświetlający. Mój jest o odcieniu 02. 

Jest to mój pierwszy róż do policzków jaki kiedykolwiek miałam. Róż daje ładny, naturalny efekt. Mógłby być mocniej napigmentowany. Ździwiło mnie to, że utrzymuje się na policzkach pół dnia. Na pewno kiedyś wypróbuję jeszcze jakieś inne odcienie.

Cena: ok. 10 zl 

Puder w kulkach Sun Touch.



Od producenta: Puder w kulkach Sun Touch to specjalnie dobrana kombinacja kolorów, tak by uzyskać efekt delikatnej opalenizny. Mimo iż kulki są różnokolorowe rozświetlają skórę, nadając jej złoty blask. 

Jestem bardzo zadowolona z tych kuleczek. Bardzo ładnie podkreślają kości policzkowe. Są bardzo trwałe, u mnie trzymają się prawie cały dzień. Produkt jest bardzo wydajny. 

Cena: ok 15 zł

BeBeauty Brilance Lip Licquer 04.



Nie przepadam za błyszczykami do ust, ponieważ zawsze jak jakiś kupowałam to wszystkie się kleiły, jednak ten taki nie jest. Błyszczyk ma bardzo ładny, intensywny kolor co mi się w nim bardzo podoba. Nie podkreśla suchych skórek. Ma cudowny zapach winogrona. Produkt utrzymuje się na ustach nawet do trzech godzin. 

Cena: ok 6 zl

Szminka Miss Sporty - Perfect Color Lipstick.




Jestem zachwycona tą szminką jak i jej trwałością. Ma cudny arbuzowo - ogórkowy zapach, a jej kolor jest piękny i bardzo intesywny. 

Cena: ok 6 zł

Korektor do brwi Eveline.



Od producenta: Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczna regulacje brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawia, że korektor jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. 
Dostępne odcienie: czarny i brązowy

Korektor przypomina tusz do rzęs. Często na brwi nakładałam henne, ale po zastosowaniu tego korektora nakładam tylko raz na jakiś czas, ponieważ korektor bardzo ładnie przyciemnia brwi i je reguluje. Daje naturalny fekt. utrzymuje się przez cały dzień.

Cena: ok 14 zł

Lakier do paznokci Eveline Color Edition nr. 920.



Od produenta: Długotrwały i szybko schnący lakier do paznokci Eveline w klasycznej gamie kolorystycznej, który nigdy nie wychodzi z mody.

Bardzo lubie róż na paznokciach. Ten lakier ma bardzo ładny odcień. Kryje już po pierwszej warstwie, ale ja zawsze wole nałożyć dwie dla ładniejszego efektu. Trzyma się na paznokciach ok. 4 dni. Ma fajny, szeroki pędzelek.


Cena: ok 10 zł

Miałyście któryś z tych kosmetyków?

Ceny ich są niewielkie, a jakość naprawdę znakomita.

Zapraszam na stronę Iperfumy, gdzie znajdziecie tusz do rzęs i korektor do brwi, o którym pisałam powyżej. 

27 komentarzy :

  1. Muszę kiedyś wypróbować ten róż z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko lakiery z Eveline i bardzo sobie je chwalę :) Fajnie, że dodałaś taki post. Muszę wypróbować te kulki z Wibo :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z nich ale widzę, że te kosmetyki z BeBeauty są bardzo popularne i dobre widocznie, jak na swoją cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie nie przekonują tusze z avonu, strasznie szybko wysychają :)
    a reszta fajne, w szczególności błyszczyk i szminka (moja obsesja:P)
    pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te lakiery z Eveline i całkiem nieźle trzymają się na moich paznokciach. Pozostałych rzeczy nie miałam, ale podobno bardzo fajne są te róże z Lovely. Ja z tej marki mam tylko tusz, a co do różu to nie używam wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam żadnego z tych kosmetyków:) muszę wypróbować:)
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mama ten lakier Eveline i jestem bardzo zadowolona :)
    Lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kosmetyki, na część z nich bym się skusiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten róż niestety albo źle go aplikuje albo po prostu jest zły ! u mnie kompletnie go nie widać na policzkach :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek lakieru świetny
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do korektora do brwi - mam i moje odczucia są podobne, co do jego działania :)
    Myślę, że z powyższej listy przydałyby mi się kuleczki z Wibo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię lakiery do paznokci z firmy Eveline. I bardzo podoba mi się kolor błyszczyku z BeBeauty.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę "mój" róż. Kupiłam go kiedyś na promocji i w zasadzie... bardzo się polubiliśmy!
    Miałam o nim napisać notkę nawet. :)
    www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Korektor do brwi? Ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Ten tusz do brwi uwielbiam ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  16. lubie te lakiery z Eveline!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam lakier z eveline - i rzeczywiście dobre są i tanie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę sobie kupić tę szminkę, bo szukałam czegoś taniego w takim kolorze - nigdy jeszcze nie miałam tak intensywnego różu na ustach, więc czas wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  19. BeBeauty Brilance Lip Licquer 04 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Posiadam całą KOLEKCJĘ szminek z Miss Sporty bo to jedne z najlepszych i co najważniejsze trwałych pomadek! :) Ciekawa jestem natomiast tych kuleczek z Wibo - szukam jakiegoś bronzera do podkreślenia kości policzkowych - dobrego, ale jednocześnie niezbyt drogiego. Chyba się skuszę :) A w wolnym czasie zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten róż od Lovely miałam już chyba milion razy w ręce i ciągle nie wiem czy się skusić :D
    Nominowałam Cię do LBA! Zapraszam na blog po szczegóły :)
    _______________________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wstyd przyznać, ale nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów :) Chyba muszę nadrobić zaległości. :)

    Zapraszam też do mnie, nowiutki blog :)
    http://minimalist-lover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. tusz miałam, bardzo zadowolona byłam z niego :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger