20:28:00

Dermacol vs Synergen

Dermacol Invisible Fixing Powder - transparentny puder utrwalający...



Od producenta:
Lekki transparentny puder dla doskonałego zmatowienia skóry.

Skład:
Talk, Zina Stearate, Magnesium Carbonate, CI77491, CI77491/2

Mam puder w odcieniu ligh, w opakowaniu wydaje się porcelanowy, ale po nałożeniu go na twarz nie jest mocno widoczny. 
Puder jest sypki, w dotyku przypomina mi nawet trochę mąkę. Po nałożeniu na twarz jest prawie biały, ale gdy go rozprowadzimy to nie ma po nim śladu. Nie zatyka porów. Stosuje go prawie codziennie i jestem z niego zadowolona. Jest to mój pierwszy puder transparentny, nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tego typu kosmetykami. 

Puder nadaje cerze naturalny i zdrowy wygląd. Matuje na długo, niestety nie na cały dzień, ale to mi nie przeszkadza, ponieważ moja skóra jest sucha i nie świeci się aż tak. Nie daje efektu maski, bardzo dobrze stapia się z cerą. Nie wysusza ani nie podkreśla suchych skórek. 

Jeżeli chodzi o opakowanie to jest fajne, solidne, jednak czasami trudno jest mi wydobyć produkt. Mimo tego, że w opakowaniu znajduje się płaski pędzel, który bardziej nada się do różu i gąbeczka to i tak nakładam pędzlem do pudru, 

pędzelek - zdziwiło mnie to, że pędzelek jest jakościowo wykonany bardzo dobrze, z naturalnego włosia, jednak wole puder nakładać dużym pędzlem do pudru

gąbeczka - miękka, z jednej strony wykonana z tworzywa skóropodobnego 

Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno kupię go ponownie jak już mi się skończy, chociaż nie wiem kiedy to nastąpi, ponieważ puder jest naprawdę wydajny. Jego cena to ok. 32 zł, niektórych taka cena może odstraszać, ale naprawdę warto z niego zainwestować. Dostępny jest na stronie internetowej IPERFUMY


Synergen - antybakteryjny puder w kompakcie...



Od producenta: Antybakteryjny puder kompaktowy niezawodnie zakrywa zaczerwienienia i wypryski, nie zapycha porów. Nadaje cerze naturalny, piękny i matowy wygląd. 

Skład: talc, magnesium stearate, mica, ethylhexyl palmitate, silica, salycilic acid, synthetic fluorphlogopite, ethylhexylglycerin, levulinic acid, p-anisic acid, sodium palmitate, bht, CI 77891, CI 77007, CI 77492, CI 77491, CI 77499                          

Puder Synergen to puder bardzo znany w blogsferze. Mam skórę problematyczną i jest mi naprawdę ciężko poszukać idealnego pudru/podkładu a ten spełnił moje oczekiwania. Jest to moje piąte opakowanie i zauważyłam, że zmienił się jego skład i działanie, przez co niestety nie jest już u mnie na pierwszym miejscu. Zmieniła się również numeracji jeżeli chodzi o odcienie. Dotychczas miałam go w odcieniu 01, 02 a teraz mam 05 sand.

Puder jest zamknięty w standardowym, plastikowym opakowaniu, jest solidne, dlatego możemy nosić je w torebce i nie będziemy się martwić, że się nam otworzy. Do pudru dołączony jest aplikator, gąbeczka.

Jeżeli chodzi o jego konsystencję to jest lekka, nie jest suchy. Jednak przy nakładaniu trzeba uważać, ponieważ troszeczkę pyli. Dużo osób skarży się na jego zapach, jednak ja dla mnie nie jest zły, prawie niewyczuwalny.
Uważa, że puder jest dobry, na pewno bardzo dobrze sprawdzi się w kryzysowych sytuacjach. 

Cena: ok. 10 zł za 9g
Dostępność: Rossmann



Używałyście już któryś z tych podkładów? Możecie napisać  coś na ich temat? A może jesteście chętne je wypróbować? :)

7 komentarzy :

  1. Mnie bardzo kusi ten pierwszy, ma bardzo ciekawy pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten synergen zawsze kojarzył mi sie z duzym kryciem, a ja takowego nie potrzebuję. Nie używałam żadnego z Twojego porównania.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten drugi dawnoo dawnoo temu i był całkiem spoko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam puder z Synergen i jestem jemu wierna <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawił mnie ten pierwszy, koniecznie muszę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ani jednego, ani drugiego, ale dla siebie szukam raczej rozświetlających pudrów :) Matuję tylko czoło i nos, a do tego używam sypkiego pudru transparentnego z Pierre Rene, który jest bardzo wydajny (mam go ponad rok i starczy na kilka ładnych miesięcy) i naprawdę fajnie matowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy widzę po raz pierwszy - ale drugi bardzo dobrze pamiętam! Przed Maybelline lubiłam go, ale teraz raczej nie wrócę ;)

    Zapraszam do mnie! www.miksologia-urodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger