13:39:00

MANICURE HYBRYDOWY

Dzisiaj napiszę jak wykonać manicure hybrydowy. Mam problem z łamliwymi paznokciami i odpryskującym lakierem, dlatego taka metoda sprawdza się na moich paznokciach idealnie. Dzięki lakierom hybrydowym uzyskujemy dużą trwałość lakieru, intensywny połysk oraz wzmocnienie płytki paznokci. 



 KROK 1
Pierwszym krokiem jest delikatne zmatowienie płytki paznokcia blokiem polerskim, a następnie przetarcie odtłuszczaczem. Dzięki temu zwiększamy trwałość manicure.

KROK 2
Kolejnym krokiem jest pokrycie płytki paznokcia bazą, trzeba pomalować każdy zakamarek pamiętając o brzegach. Rękę wkładamy pod lampę UV na 20 sekund. 


KROK 3
Następnie malujemy paznokcie wybranym kolorem i wkładamy pod lampę na 2 minuty. Najlepiej jest nałożyć dwie cienkie warstwy. 



KROK 4
Ostatnim krokiem jest pokrycie warstw lakieru topem. Dzięki temu nasze paznokcie będą lśnić. Top również trzeba utwardzić pod lampą UV ( 2 minuty ). Następnie przecieramy płytkę odtłuszczaczem.


i gotowe :)








Jestem bardzo zadowolona z efektów manicure hybrydowego. Z pewnością zaopatrzę się w kolejne kolory. A Wy? Miałyście styczność z tymi lakierami? :)








4 komentarze :

  1. Bardzo ładnie wyglądają na paznokciach ponadto mają ładne buteleczki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie robiłam hybryd ani żeli. Lakiery mają przepiękne wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie miałam ani hybryd ani żeli :) żółte piękne :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger