16:58:00

Płyn micelarny HYDRAIN 3 HIALURO

Oczyszczanie twarzy to dla mnie jedna z najważniejszych czynności pielęgnacyjnych. Płyn micelarny to coś co bardzo lubię używać do demakijażu oraz do oczyszczenia twarzy z sebum w ciągu dnia. Dzisiaj mam dla Was recenzję płynu micelarnego firmy Dermedic z serii Hydrain 3 Hialuro. Płyn przeznaczony jest dla cery bardzo suchej i odwodnionej. 





Skład: Aqua, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Hyaluronate, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, L-Lysine, Allantolin, Lactic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.


Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik

Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości - micele estrów kwasów tłuszczowych przyciągają zanieczyszczenia bez potrzeby nadmiernego tarcia skóry wacikiem.

Nie podrażnia oczu - hypoalergiczny - czystość, jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień. 

Nie wysusza skóry - Hyaluronic Acis - kwas hialuronowy, kompleks Hydroveg VV - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej skóry.

Nie zatyka porów - nie pozostawia filmu na skórze. 



Płyn zamknięty jest w plastikowej, przezroczystej butelce, u góry z zakrętką na zatrzask co mi się bardzo podoba w tym opakowaniu, ponieważ produkt się nie wyleje. Aplikacja jest wygodna i łatwa, pozwala nam wydobyć tyle produktu ile jest nam potrzebne. 
Konsystencja jak w przypadku każdego płynu micelarnego jest wodnista. Ma naturalny, przyjemny zapach, który kojarzy mi się z ogórkiem. 
Po użyciu płynu moja skóra jest dobrze oczyszczona, nie mam uczucia ściągania skóry. Jak już wyżej pisałam produkt idealnie sprawdza się również jako tonik, produkt do przemycia twarzy w ciągu dnia. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu jak w przypadku mleczka. Płyn jest moim drugim ulubionym produktem do demakijaży, ponieważ na bardziej stawiam na Płyn Micelarny z Białego Jelenia, o którym pisałam jakiś czas temu. Jeżeli szukacie jakiegoś dobrego płynu micelarnego to tego mogę szczerze polecić. Sprawdzi się u osób z naprawdę suchą i wrażliwą skórą. Oceniam go bardzo pozytywnie, zaskoczył mnie swoją skutecznością. Płyn jest wydajny i mało kosztuje bo za 100 ml zapłacimy ok 9 zł. 



Macie? Jak go oceniacie? Może macie swoich ulubieńców? Dajcie znać, chętnie przetestuję coś nowego. :)

6 komentarzy :

  1. Mam ten płyn w zapasach, czeka na swoją kolej :) Ja bardzo lubię płyn z Bourjois, Garnier i biedronkowy BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam, ale przydałby się bo niestety kupiłam teraz taki co bardzo wysusza skórę:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze używam Ziaję, ale ostatnio siostra kupiła ten i jest bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płyn czeka na swoją kolei dopiero :) Jak skończy mi się różowy garnier to zacznę korzystać z tego, jestem ciekawa jak się na mojej buzi sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i niby byłam zadowolona, ale miałam wrażenie, że u mnie jednak zostawiał jakiś film na skórze... Taki oleisty i lekki, ale naprawdę delikatny. Jak to dokładnie było u Ciebie? Nie czułaś niczego takiego?

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger