12:50:00

MAKE UP

Dzisiaj mam dla Was post dotyczący mojego codziennego makijażu, który jest bardzo prosty w wykonaniu. Zajmuje mi on ok 15 - 20 minut. Kosmetyki czasami zamieniam na inne, ale dzisiaj pokażę te, po które ostatnio sięgam najczęściej. Mam nadzieję, że post będzie przydatny i Wam się spodoba.




Na początek nakładam podkład firmy Max Factor XPERIENCE. Jest to ostatnio mój ulubiony podkład, który daje naturalny efekt i ma dobre krycie. Posiadam odcień 50 BEIGE LINEN. 


Kolejny krok to przypudrowanie podkładu i tutaj stawiam na puder z Synergen w odcieniu 05 SAND. Jest to już moje szóste opakowanie tego pudru i jestem bardzo zadowolona.


Policzki podkreślam różem firmy Revolution. Nie potrzebuję żadnego bronzera, ten róż mi w zupełności wystarcza. 


Na całe oko nakładam cienie z Maybelline. 


Następnie wypełniam brwi korektorem firmy Eveline. Często nakładałam hennę jednak korektor sprawdził się u mnie i jest to lepsza forma jak dla mnie podkreślania brwi. 
Tusz do rzęs to podstawa! Moje rzęsy podkreślam tuszem pewnie wszystkim już znanym Lovely Pump Up Curling. 
Na sam koniec na usta nakładam szminkę. Do wykonania makijażu używałam szminki Miss Sporty w odcieniu 038 I Love


Makijaż gotowy! :)

13 komentarzy :

  1. też jestem oddaną fanką pudru Synergen - wypróbowałam już wiele innych, droższych, a i tak zawsze wracam do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używasz korektora pod oczy? :o
    Plus: czy możesz mi zdradzić czy podkład, którego używasz nada się dla posiadaczki cery mieszanej, tłustej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to rzadko. Dla cery mieszanej tak, ale dla cery tlustej raczej go nie polecam. ;)

      Usuń
  3. używam tego samego tuszu do rzęs z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna szminka :) obserwuje i zapraszam do tego samego;) http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;) interesująco piszesz i śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam, http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten puder naprawdę jest taki dobry? :) Ja od dawna poszukuję czegoś idealnego i za każdym razem biorę co innego i za każdym razem to nie to :)

    pozdrawiam, http://barbaramaciejewska.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest super. Zachęcam do przetestowania. :)

      Usuń
  7. Świetny makijaż, piękny kolor szminki - sama ostatnio uwielbiam fuksję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie umiem przekonać się do tego pudru... Może jednak się skuszę, bo cenę ma lepszą niż atrakcyjną. ;) A kolor szminki jest extra! :D

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger