11:07:00

EVELINE - LUKSUSOWY BALSAM DO CIAŁA

Rzadko na moim blogu możecie czytać o smarowidłach do ciała, ponieważ są to kosmetyki, które kupują rzadko. Od jakiegoś czasu testuje balsam do ciała firmy Eveline - Luksusowy balsam do ciała Spa! PROFESSIONAL ARGAN&VANILLA,  Balsam ma za zadanie dobrze nawilżyć naszą skórę i ją zregenerować. Jest przeznaczony do skóry normalnej i suchej. Bardzo mi się spodobał jego zapach, aż chce się go wmasowywać codziennie w skórę.




Opis producenta:
Innowacyjna formuła balsamu do ciała ARGAN & VANILLA oparta jest na bogactwie cennych dla skóry substancji nawilżających i regenerujących. Olejek arganowy, zwany bioeliksirem młodości, dogłębnie odżywia i uelastycznia skórę. Składniki aktywne zwarte w Boots-NUTRITIVE Complex. Intensywnie regeneruje, nawilża i wygładza skórę, przywracając jej naturalną sprężystość i jędrność. Egzotyczny i ciepły aromat wanilii działa kojąco na zmysły, zapewniając chwilę odprężenia i relaksu w ciągu dnia.

Boots-NUTRITIVE Complex głęboko i długotrwale nawilża, dzięki połączeniu synergicznie działających składników aktywnych, które zapewniają komórkom optymalną ilość wody i utrzymuje ją w skórze do 24 godzin. Potrójną moc naturalnych olejków regenerujących - arganowego, makadamia i kokosowego zapewnia dogłębne odżywienie skóry, stymuluje odnowę biologiczną i produkcję kolagenu, w rezultacie skóra zachowuje młody wygląd i jest wyjątkowo elastyczna. Ochronę i ukojenie dla skóry suchej przynosi allantoina i D-panthenol. Masło shea i witaminy A+E intensywnie rewitalizują i ujędrniają, zapewniają zdrowy i młody wygląd.

Skład:
Aqua/Water, Glycine Soja Oil, Urea, Parfum, Glycerin, Cocos Nucifera Oil, C12-15 Alkyl Benzoate, Butyrospermum Parkii Butter, Hyaluronic Acid, Betaine, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Octyldodecanol, Dicaprylyl Carbonate, Xanthan Gum, Carrageenan, Glucose, Propylene Glycol, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Arcylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Treiethanolamine, Panthenol, Allantoin, Polysorbate 20, PEG-20 Glycerol Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, DMDM Hudantoin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, CI 19140, Lilial, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Alpaha-Insomethyl lonone, Citronellol


Balsam ma u mnie duży plus za opakowanie. Jest to miękka tubka zamykana na klik, dzięki czemu łatwo wydobywa się produkt.
Konsystencja jest w sam raz, nie za gęsta, nie za rzadka. Dobrze się go wsmarowuje w skórę, nie pozostawiając po sobie lepkiej warstwy. Skóra po nałożeniu jest dobrze nawilżona, miękka i taki efekt utrzymuje się dość długo. Najważniejsze dla mnie było to, żeby produkt mnie nie uczulał ani nie podrażniał, ponieważ mam bardzo wrażliwą skórę i ku mojemu zaskoczeniu produkt spełnił wszystkie moje potrzeby. Gdy będę szukać balsamu do ciała to na pewno rozejrzę się za innymi balsamami od Eveline, ponieważ ten mnie pozytywnie zaskoczył.

6 komentarzy :

  1. Nie miałam go, ale brzmi ciekawie, najważniejsze, że szybko się wchłania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mogę go kupić. Mam zakaz za ilość balsamów w domu :(
    http://barbaramaciejewska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam z tej serii krem do rąk, ale dla mnie zapach jest za ciężki... nie wiem czy zużyję do końca, bo ta wanilia jest tak intensywna, że zaczyna mnie męczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam balsamy wyszczuplające od Eveline. :) Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger