13:50:00

maska keratynowa - Kallos

Chcę dzisiaj opowiedzieć troszkę o dobrej, taniej masce do włosów firmy Kallos, o której pewnie dużo z Was słyszało. Jest to już moja trzecia maska z tej firmy i muszę przyznać, że wszystkie się u mnie sprawdziły i na pewno będę testować też inne. Dzisiaj przedstawiam Wam maskę Kallos Keratin - maska do włosów w kremie z wyciągiem keratyny i proteiny mlecznej.





OD PRODUCENTA

Keratynowa maska do włosów z proteinami mleka do włosów suchych, łamiących się i poddanych zabiegom chemicznym. Dzięki zawartości keratyny i regenerujących protein mleka odbudowuje naturalną strukturę włosów, wypełniając ubytki w ich włóknach. Odżywia i chroni suche, łamiące się włosy. Po zastosowaniu włosy stają się łatwe do układania, miękkie w dotyku i lśniące.



                                                        OPAKOWANIE


Maska znajduje się w dużym ,litrowym, plastikowym słoiku. Mimo braku pompki, produkt łatwo się wydobywa z pojemnika, nawet ostatnie resztki. Nakładam na włosy dużo maski a mam wrażenie jakby z opakowania nic nie ubywało.

KONSYSTENCJA I ZAPACH

Maska ma kolor biały, a konsystencja jest lekko wodnista, ale nie przecieka przez palce ani nie spływa z włosów. 
Zapach jest przyjemny, świeży, delikatny i po wyschnięciu włosów, nadal czuć ładny zapach maski.


SKŁAD

Woda
Cetearyl Alcohol ( mieszanina alkoholu cetylowego i stearylowego ) - tworzy na powiechni warstwą okluzyjną, która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody; substancje konsystencjotwórcze, wpływa na lepkość produktu, poprawia właściwości aplikacyjne.
Cetrimonium Chloride ( chlorek cetylotrójmetyloaminiowy ) - substancje kondycjonująca włosy: poprawia rozczesywalność, zapobiega splątywaniu, nadaje połysk i wygładza włosy, wykazuje działanie antystatyczne, dzięki czemu zapobiega elektryzowaniu się włosów.
Citric Acid ( kwas cytrynowy ) - substancja należy do alfahydrokwasów ( AHA ) wykazuje działanie keratolityczne, czyli złuszczające, dzięki czemu usuwa przebarwienia i rozjaśnia skórę: zwiększa trwałość kosmetyku oraz jego stabilność, regulator pH.
Propylene Glycol ( glikol propylenowy )- substancja nawilżająca skórę: wspomaga działanie konserwujące kosmetyku.
Hydrolized Milk Prostein ( hydrolizat protein mleka ) - jest odpowiedzialny za utrzymywanie wody w naskórku, dzięki czemu go nawilża, a także kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza: ponadto stosowany jest w preparatach myjących w celu ograniczenia potencjalnego działania drażniącego anionowych substancji powierzchniowo czynnych jak np. Sodium Laureth Sulfate ( SLS ): działa antystatycznie. 
Hydrolyzed Keratin ( hydrolizat keratyny ) - jest odpowiedzialny za utrzymanie wody w naskórku, nawilża, kondycjonuje, zmiękcza i wygładza skórę i włosy.
Cyclopentasiloxane ( cyklopentasiloksan ) - kondycjonuje skórę i włosy, czyli zmiękcza i wygładza: zapewnia łatwiejszą aplikację i rozprowadzanie preparatu na skórze i włosach.
Dimethiconol - działa nawilżająco: wpływa na konsystencję, powoduje spadek lepkości kosmetyku.
Perfumy
Konserwanty: Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.



Włosy po użyciu maski są gładkie, sypkie, dobrze się układają i rozczesują się bez problemu. Mimo tego, że producent pisze, że maskę należy trzymać 5 minut to i tak zawsze zakładam czepek i chodzę z maską ok. godzinę. 
Jest to naprawdę bardzo dobra maska i warta swojej ceny. Za litrowe opakowaniu zapłacicie ok 14 zł ( w niektórych drogeriach jest nawet po 10 zł ). 

10 komentarzy :

  1. Używam jej. U mnie się sprawdziła bardzo dobrze.

    obserwuje
    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam właśnie zamiar w najbliższym czasie zakupić maskę firmy "Kallos"- Ty jedynie utwierdziłaś mnie w tej decyzji :))

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie mam i nie znam:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją i jestem bardzo, bardzo zadowolona! Na pewno jeszcze nie raz ją zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą samą maske :-) Uwielbia ją, zresztą wszystkie maski Kallosa uwielbiam! Są tanie , duże i wydajne.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak do tej pory miałam 2 maski z tej serii - bananową i chyba z algami. Rzeczywiście są tanie jak barszcz i naprawdę świetne. Dodałam Twój blog do obserwowanych.
    Zapraszam też w wolnej chwili do mnie :-) Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. obecnie kończę tę maskę i również moge powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona zefektów jej działania, poleciłam ją również koleżankom, u których również sie sprawdziła :) poza tym stosunek ceny do jakości (i wielkości) - naprawdę bajka :)
    pozdrawiam - Ania
    http://annsthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą maskę , jak za taką cenę, maska jest rewelacyjna, potwierdzam Twoją opinię :) Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, daj znac jak podoba się mój 1 post ;) Pozdrawiam ;) http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger