17:31:00

Maseczka Przeciwtrądzikowa DERMAGLIN

Pewnie każda z Was miała kiedyś problem z trądzikiem i używała maseczek aby temu zapobiec. Dzisiaj mam dla Was recenzję maseczki firmy Dermaglin, w której w skład wchodzi zielona glinka kambryjska, aloes i owies.



zielona glinka - dobra dla osób mających problemy z trądzikiem o skórze mieszanej i tłustej. Ja mam akurat skórę suchą, ale ta maseczka sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Zielona glinka ma działanie oczyszczające i ściągające, przyspiesza gojenie się ran. 
aloes - działa przeciwbólowo i przeciwzapalnie. Posiada również działanie antybakteryjne i przeciwświądowe. 
owies - ma działanie antybakteryjne oraz pomaga w walce z przebarwieniami skóry. 


Jedna maseczka wystarcza mi na dwa użycia. Nakładamy ją na 20 minut na oczyszczoną twarz. Po zmyciu twarz jest napięta, oczyszczona i rozjaśniona. 
Jeżeli chodzi o jej konsystencję to jest gęsta, ale dobrze się ją rozprowadza. 
Polecam tą maseczkę z czystym sumieniem osobą borykającym się z problemami skórnymi m.in trądzikiem. Na stronie producenta znajdziecie duży wybór maseczek do każdego rodzaju skóry. Ja na pewno sięgnę po nią ponownie. Znajdziecie ją również w Rossmannie za ok 6 zł. 

Używałyście już maseczek tej firmy? Jaką Wy macie opinię o tych maseczkach? 



2 komentarze :

  1. Mam nadzieję, że u m ie też się sprawdzi, bo akurat dostałam je do testowania :)

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger