15:19:00

WIBO 4in1, korektor do zadań specjalnych

Od dawna chciałam wypróbować paletkę korektorów z Wibo i w końcu jestem jego posiadaczką. Dzisiaj chciałabym Wam go przedstawić i napisać coś o nim.

Korektory są zamknięte w prostym opakowaniu. W środku znajdziemy korektory w czterech odcieniach, każdy jest przeznaczony do innego celu.

                                                              Kolor różowy - maskuje sińce pod oczami
                                                              Kolor zielony - kamufluje popękane naczynka
                                                              Kolor jasny beż - maskuje wypryski
                                                              Kolor ciemny beż - modeluje kształt twarzy




Wszystkie kolory są świetnie napigmentowane. Spodobała mi się ich konsystencja: kremowa, dobrze się rozprowadza, jednak wymaga wklepania w twarz.
Ja głównie używam tylko jasnego beżu, do zamaskowania niedoskonałości i różu, gdy mam delikatne sińce pod oczami. Produkt dobrze kryje i długo utrzymuje się na twarzy.

                                                                       Cena - ok 13 zł
                                                                       Dostępność - Rossmann
                                                                       Pojemność - 14 g

Znacie może ten korektor? Macie ochotę go wypróbować? Możecie coś o nim napisać? :)

5 komentarzy :

  1. nie mam reki do nakladania korektorow kiedys nawet ogladalam filmiki instruktazowe :)
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam i jestem bardzo zadowolona. Głównie mieszam 2 brązy. Bo sam jasny jest za jasny. Różowego nie używam wcale, nie działa jak powinien moim zdaniem. Zielony za to jest naprawdę pomocny :)
    Masz świetnego bloga, myślę, ze zacznę częściej do Ciebie zaglądać! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go, ale oddałam. Nie przypadł mi do gustu i chyba nie potrafiłam go dobrze używać. :P

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger