16:09:00

PROMOCJA ROSSMANN 1+1

Jak pewnie większość z Was wie w Rossmannie trwa ciekawa promocja 1+1, o której dowiedziałam się od dziewczyn z portalu DressCloud. Oczywiście odwiedziłam drogerię i nie obeszło się bez małych zakupów. Promocja polega na tym, że kupując jeden produkt do makijażu to drugi dostajemy gratis pod warunkiem, że jest tańszy od pierwszej rzeczy lub w tej samej cenie. Jeżeli macie w planach coś kupić to pospieszcie się, ponieważ promocja trwa do 19 listopada.
Pokażę Wam również dwa kosmetyki zakupione w internetowej hurtowni kosmetycznej KosmetykizAmeryki a mianowicie jest to szminka i korektor z MissSporty.









I na koniec moje etui, które upolowałam w Takko Fashion na promocji za jedyne 10 zł. :)


Ciekawa jestem czy upolowałyście coś na promocji w Rossmannie? Pochwalcie się w komentarzach. 




Zapraszam na rozdanie do berypassions



12 komentarzy :

  1. ta promocja obejmuje tez lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam nadzieję, że rossek zrobi promocję -49% tak jak na skraju wiosny i lata ;(
    Szminka z KZA ma przepiękny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam tą promocję i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będzie. :)

      Usuń
  3. super kosmetyki wybrałaś :) ja też się załapałam na promocję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z pudrem nie trafiłam. Na testerze był całkiem inny odcień, ten okazał się za ciemny dla mnie.

      Usuń
  4. Świetny kolorek pierwszej szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor pomadki, choć nie wiem czy bym sie odważyła na taki :D tusz miałam, jest cudowny jak na tak niską cenę. No i to etui <3 boskie jest! :)

    Ja osobiście jeszcze nic nie kupiłam i chyba nie kupię bo aktualnie jestem mega spłukana :(

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny kolor szminki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/tidebuy-cheap-women-tops.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nakupiłam tyle rzeczy, że hoho :)
    Napisałam nawet o tym post n blogu :)

    Kolory szminek cudowne są!
    Zapraszam na nowy post do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam swego czasu tego korektora i lubiłam go, ale nie pomagał lecz szkodził gdy czasami miałam suchą skórę. Teraz używam z bell'a który czaaaaase można kupić w biedrze. I w sumie jestem bardziej zadowolona, bo jest płynny. Polecam
    Pozdrowienia z DressCloud, przyjemny blog! częściej tylko dodawaj posty! :P

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger