22:58:00

Biały Jeleń - hipoalergiczny krem do twarzy


Moja cera jest bardzo sucha i wrażliwa. Z pomocą przyszedł mi hipoalergiczny krem do twarzy, do skóry wrażliwej marki Biały Jeleń. Nie zawiera alergenów, parabenów, silikonów oraz barwników. Krem bardzo dobrze pielęgnuję moją cerę, intensywnie nawilża i łagodzi. Konsystencja kremu jest lekka dzięki czemu krem bardzo dobrze i szybko się wchłania. Sprawdził się u mnie również pod makijaż. Jest to bardzo dobry kosmetyk do użytku codziennego. Znajdziecie go  TUTAJ .




                                                              Pojemność - 100 ml
                                                              Cena - ok. 13 zł
                                                   


6 komentarzy :

  1. Jestem wierna tej firmie od ponad 4 lat. I żaden kosmetyk nie ma takich walorów jak ten. Przede wszystkim zdrowotnych.Polecam, hipoalergiczny, wydajny i polski !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio bardzo polubiłam kosmetyki z Białego Jelenia i nie jest to jedyny kosmetyk z tej firmy, który posiadam. :)

      Usuń
  2. Mam i polecam. Jest to bardzo lekko kremik, nadający sie pod makijaż, szybko sie wchłania i super łagodzi skórę twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie widziałam, nawet nie wiedziałam ,że ta firmy robi kremy do twarzy :) Niestety ja mam skórę mieszaną :) Ale fajna sprawa, lubię biełego jelenia. Pozdrawiam i zapraszam cie do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania 30$ ! Buziaki :*http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2014/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

cieszy mnie każdy komentarz i nowy czytelnik, jesteście niesamowici! ♥
jestem otwarta na konstruktywną krytykę! obrażanie, chamstwo i pytania o życie prywatne nie będą tutaj akceptowane ;))

Copyright © 2016 fromCarolinee , Blogger